środa, 25 lipca 2012

1.


Ludzie mówią, że najgorzej jest zacząć.. ale podczas ostatnich dni spędzonych u mojej kuzynki, śmiejąc się z 'tańczących paluszków', siedząc godzinami na balkonie , zajadając się owocami i kruchymi ciasteczkami na zmianę, pijąc po pięć herbat dziennie, postanowiłam założyć bloga- o dziwo!, w którym będę mogła w pewien sposób odreagować monotonię dnia codziennego. Wydaje mi się to ciekawym zajęciem jak również ogromnym zjadaczem czasu, ale nie można panikować na starcie, bo nic dobrego z tego nie wyjdzie. Wiem, że blogów w sieci jest już naprawdę bardzo dużo, ale muszę w swoim życiu coś zmienić i spróbować czegoś nowego. Sama jestem nałogową czytelniczką, a blog Karoliny  http://jeilliebean.blogspot.com/  (którą uwielbiam i o której muszę koniecznie wspomnieć już w pierwszym poście) jest dla mnie ogromną inspiracją :) 
ps. Jeśli ktoś będzie miał ochotę tutaj zaglądać, będzie mi niezywkle miło. ; )




(niedługo dodam coś nowego) 
a teraz kilka starych zdjęć:














trzymajcie się ciepło.

12 komentarzy:

  1. świetnie zaczynasz! :) mogę wiedzieć gdzie kupiłaś tą śliczną opaskę ? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Diana jesteś fantastyczną dziewczyną, czekam na następne posty z niecierpliwością ;) pozdrawiam cieplutko i powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero teraz przeczytałam post - jejku, jestem mega dumna i szczęśliwa, że o mnie wspomniałaś i że jestem dla Ciebie inspiracją, bo jestem pewna, że niedługo będziesz następczynią Maffashion! :)
    Trzymam mocno kciuki i cieszę się ogromnie, że w końcu założyłaś bloga, nie poddawaj się:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja Ci dziękuję, naprawdę ;*

      Usuń
    2. Następczyni Maffashion? Nie naciągajmy tak komplementów! Po przeglądnięciu trzech pierwszych postów, nie zauważyłam jakiegoś wyszukanego i ciekawego stylu. Jest normalnie, bez jakiegoś polotu. Ładna dziewczynka z miną buntowniczki. uśmiechaj się więcej. i szczerze a nie sztucznie. to ma być przyjemność a nie kara.

      Usuń
    3. pewnie nie zatwierdzisz mojego poprzedniego komentarza, bo wyraziłam się troche krytyczniej niż inni. Ale jeśli chcesz, Żeby Twój blog był szczery i prawdziwy to pokaż, że nie boisz się krytyki. Nie akceptuj tylko pozytywnych opinii.

      AHA. I PODOBAŁA MI SIĘ TWOJA OPASKA-DIY. :)

      Usuń
    4. dlaczego miałabym nie zatwierdzić? wyraziłaś tylko swoje zdanie jak każdy inny. Aha i dla uwagi zatwierdzam wszystkie komentarze, wystarczy spojtrzeć na photobloga.
      dzięki bardzo :)

      Usuń
    5. Znam Dianę nieco dłużej niż 'od trzech pierwszych postów' i taka jest moja szczera, NIE NACIĄGANA opinia. Jasne, że ktoś może mieć inne zdanie, tylko niech nie próbuje mi wmówić, że ja sądzę inaczej i jest to wygórowane. Diana dopiero zaczyna i to bardzo dobrze zaczyna, dajmy jej czas, a ja jestem pewna, że jeszcze o Niej usłyszymy:).

      Usuń
  4. cudo stylizacja! <3 ;*

    OdpowiedzUsuń