czwartek, 26 lipca 2012

2.

Od samego rana do godziny obecnej nie mogę narzekać na brak zajęcia i jakąkolwiek nudę, gdyż ogarnęła mnie wielka zmora, zwana inaczej pakowaniem. Tak... jak zwykle wszystko na ostatnią chwilę. Nie jestem w tym dobra, a samo słowo 'pakowanie' jak również 'rozpakowywanie' nie brzmi zachęcająco. Ale póki co większość rzeczy jest już w walizce (na pewno o czymś zapomniałam) i możemy już jutro, przed godziną 5 wyjeżdżać do Włoch. Ogromnie się cieszę. W tamtym roku, podczas mojego wyjazdu temperatura nie schodziła poniżej 35*C i tylko jeden raz padało, więc myślę, że w tym roku będzie równie pięknie. Możecie spodziewać się dużo ciekawych zdjęć, nowych stylizacji i przybliżenia typowego 'Włoskiego' jedzenia i codziennego życia. Myślę, że będzie ciekawie ; ).


a teraz co nieco z dzisiejszego dnia:






okulary przeciwsłoneczne Ray-Ban (brązowe i czerwone Nerdy) :









bez tego się nie obejdzie :) 

 






                                                                     Ziaja- oliwkowy balsam, żel i krem











buty pakowałam na samym początku, więc już nie zdążyłam uchwycić :)


14 komentarzy:

  1. oo, Dianka też ma bloga :* ciumek :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jadę z Tobą !!! <3

    Fantastyczne okulary z Ray-Ban <3
    Cudowna Ty ! <3

    no i oczywiście obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, Dianson, jestes przecudowna ! ;* Uwielbiam Twoje zdjęcia i śliczną buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo pięknie pięknie Dianka :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. hehhe fajnie wyglada to Twoje pakowanie. Ja rowniez zawsze biore tyle kosmetykow ze soba. pozdrawiam i milego wyjazdu zycze,

    Kacha

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog :3
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz :D
    i ile rzeczy :)
    Proszę zajrzyj do mnie zaoberwuj skomentuj ja zrobię to samo ! ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jak to wszystko pięknie wygląda! ;d
    będę tęsknić ! :* :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na konkurs! Do wygrania dowolna para butów Renee!
    http://karo-just-me.blogspot.com/2012/07/wygraj-dowolna-pare-butow-renee.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jesteś ładna ! :)

    Zapraszam do siebie na konkurs, w którym można wygrać śliczny zegarek z brylancikami w dowolnie wybranym kolorze !! :

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo ciekawą urodę:)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. napiszesz co masz za kosmetyki na tym zdjęciu gdzie szampony, odżywki?

    OdpowiedzUsuń