sobota, 28 lipca 2012

3. ITALIA

Witam Was wszystkich ;*
Jestem już na miejscu we wszystkich kawałkach, ale muszę przyznać, że podróż była strasznie męcząca- jak to zwykle bywa w moim przypadku, ale na całe szczęście mam to za sobą. Dopiero za trzy tygodnie znowu będziemy się martwić i uzbrajać w cierpliwość. Pogoda jest przepiękna, na co od samego początku liczyłam, a San Gimignano tętni życiem i pęka w szwach od turystów(również Polaków, których spotkałam bardzo dużo jak na pierwszy dzień).
Zaraz po przyjeździe zacisnęłam zęby i wzięłam się za rozpakowywanie. Próbowałam (przynajmniej po części) poradzić sobie z tym całym bałaganem. Następnie uznałam, że nie ma co tracić czasu i w efekcie powstała mała stylizacja i kilka zdjęć, które możecie zobaczyć poniżej (tak jak obiecałam) :
























i kilka takich:









mmm, ale dobry pączek! :D










mini conversiki :)




11 komentarzy:

  1. i kto tu jest czyją inspiracją!
    Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie :)! uwielbiam twoją urodę i wyczucie stylu, tylko mam uwage i mysle że sobie ją weźmiesz do siebie. Fajnie by było gdybyś pisałą z kąd zdobyłaś/kupiłaś ubrania/gadżety/biżuterie/buty ze zdjęcia. Pozdarawiam i miłego pobytu życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznotka z Ciebie Diano ;) Tylko już więcej nie chudnij, pięknie wyglądasz. A w tej "Italii" to jesteś na jakiejś kolonii czy z rodzinką? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie grubnij ;)
      u rodzinny, a tak dokladniej to u babci :)

      Usuń
  4. rany rany, ta spódnica jest prześliczna
    zapraszam w wolnej chwili
    http://jestemtylkosnem.blogspot.com/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Z kim pojechałaś do Włoszech ? :) genialne zdjęcia, chudzinko! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia ! Ahh... ta Italia . Tam jest pięknie ! :) Zapraszam: annabell-fashion-blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz, koszula jest świetna, a spódniczka niesamowita;0 po za tym bardzo fajne fotki;p

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie kupiłaś te ciuchy?

    OdpowiedzUsuń