wtorek, 14 sierpnia 2012

13- trochę piasku.

Na zegarku 5:50, a ja prysznic, kawe i tosty mam zaliczone. Już piąty dzień z rzędu nie mogę w nocy zasnąć.. a nieprzespana noc w moim przypadku= wielka katastrofa w ciągu dnia. Pewnie za dużo myślę. Może za dużo spraw chciałabym wiedzieć.. no nieważne.

Dlatego dla zabicia "porannej nudy" łapcie trochę zdjęć. Nudne bo nudne, ale zawsze coś! :D
































Miałam jeszcze panią opalającą się 'toples', ale Wam nie będę pokazywać! ]:->


duuuży buziak : *

30 komentarzy:

  1. wszystkie cudne . a twoje miny są cudowne heh ;*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha szczegolnie na 3 zdjeciu : )

      Usuń
    2. to 3 zdjęcie jest zajebiste ;***

      Usuń
  2. hej tak zajebiście się ubierasz że musisz mi coś doradzić ! jak stylowo ubrać się na ognisko xd zrób 1 zdj dla mnie i pokaż mi tą stylizacje jest to dla mnie bardzo ważne |:D a jeśli masz już takie zdj dodaj tu do nowych fotek . potrzebne na poniedziałek ;****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo matko! :)
      Znajac mnie i nasze "czyste" ogniska, postawilam na jakas bluze, jeansy i trampki jakies : )

      Usuń
    2. o dzięki wielkie ;*:*

      Usuń
  3. Zdjęcie trzecie o góry <3
    Diaaanka jak ja kocham tą minę ! :O
    Wracaj, może pogodę przywieziesz :>
    Cudne zdjęcia ;**
    Pozdrawia Maaadzia : > chyba wiesz która ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, ze wiem! i przywioze, zobaczysz... :*

      Usuń
  4. boże jaka chuda...

    OdpowiedzUsuń
  5. hoho ! ale ci tam fajnie :D
    a ten dzieciaczek słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie kupiłaś kostium?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknaa jesteś ! :****

    OdpowiedzUsuń
  8. hej hej .. mam pytanie kiedy wracacie do polski i czym ? ;*** :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 19 wyjezdzam, 20 bede w domu. Chyba busem :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. o taak z tym zgadzam się w 1000 % !:)

      Usuń
  10. Boże *.* jaki płaski brzuch ! jakie ćwiczenia stosowałaś ? :> śliczna jesteś ;* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie stosowalam zadnych cwiczen. Kiedys zaczelam areobiczna 6 weidera ale sie poddalam po 5 dniach. brawa dla mnie! :)

      Usuń
  11. jesteś zadowolona ze swoich piersi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee, ale co poradzic przeciez sie nie zabije :)

      Usuń
  12. Proszę powiedz skąd masz aparat, jaki i za ile kupiony, ok? :* byłabym wdzięczna ;* ten aparat to był prezent czy sama kupowałaś? a jeśli prezent, to mogłabyś się dowiedzieć z jakiego sklepu ? :* (: z góry dziękuję <3 ! ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze tylko ja go kupilam we Wloszech w tamtym roku :(

      Usuń
    2. jooooj :(! no szkoda, bo chcę sobie kupić taki bardziej profesjonalny ;d ;* ale nic. xd dzięki (: ;* pozdrawiam! <;

      Usuń
  13. te tłuste dupy przy straganie to tak dla kontrastu?

    OdpowiedzUsuń