niedziela, 5 sierpnia 2012

8.

Cześć wszystkim ;*
Mam dla Was zdjęcia, które robiłam godzinę temu. Szybko się uwinęłam i dodaję "na dobranoc" kolejny post. Wcześniej nie dało się rady nic działać, bo na dworze jest strasznie. Praktycznie cały dzień siedzę w domu( z zamkniętymi oknami), bo jest tak gorąco, że nie idzie normalnie funkcjonować. Ale dobra, tyle gadania o pogodzie. Przejdźmy do rzeczy. Dzisiaj outfit z dżinsową sukienką z sh, którą razem z babcią przerobiłam. Dodam do tego niebieskie, panterkowe paznokcie, które są wynikiem popołudniowej nudy :)
























sukienka- sh, buty- czasnabuty.pl, torba(primark), zegarek- allegro.pl, pasek- n/n, kapelusz- cropp.






A teraz bardzo krótko jak zrobiłam paznokcie powyżej :)

                                                            lakiery z Maybelline New York



 Za pomocą taśmy klejącej dzielimy kciuk i palec serdeczny na pół. Malujemy paznokcie niebieskim lakierem z prawej strony.


Lewą stronę malujemy na biało.



 Ja, do zrobienia "panterkowego wzoru"- użyłam pędzelka Maybelline New York( przeznaczonego do nakładania żelowego eyeliner'a .



Na koniec dla połysku, wyrównania grubości i wzmocnienia użyłam odżywki, również z tej samej firmy :)



19 komentarzy:

  1. uwielbiam w Tobie tę naturalność :)
    sukienka jest prześwietna i bardzo fajny patent na zrobienie panterki na paznokciach!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. po co ci lakier i pędzel w miejscu publicznym!? żal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałam wyjść przed dom żeby zrobić zdjęcia z jako taką jakością, bo w domu jest bardzo ciemno. Jeszcze są tutaj strasznie małe okna i zero ładnego światła. Nic na to nie poradzę :(

      Usuń
  3. Czym kręcisz włosy ? Zdecydowanie jest Ci ładniej w kręconych :) . Obserwuje Twój photoblog i bardzo mi się podoba. W każdy dzień z niecierpliwością czekam na nowy post ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ostatnich zdjeciach krecilam walkami z piasku. Ale probowalam tez na papilotach, na "paleczkach"- bez uzycia ciepla, lokowce itp :) Jak komu wygodniej :)

      Usuń
  4. czy ty masz ombre ba włosach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mialo wyjsc ombre, a wyszlo jak wyszlo. Nie no mysle, ze jest okej.. moze za jakis miesiac jeszcze koncowki troszke rozjasnie :)

      Usuń
  5. Super sukienka i patent na panterkę również ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie robiłaś te zdjęcia? :P wygląda na jakąś Grecję :d fajny kapelusz i równie ciekawy outfit ;)) piękne masz ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się stylizacja,cudna sukienka :)
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  8. zdradź patent na tak swietna figure... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcesz patentu? dziewczyna się po prostu odchudzała, a jak Ty też chcesz to się po prostu odchudź :)
      +nie jedzenie słodyczy, chyba najlepszy patent, bo te wszystkie 'dietki' ze zdrowym żarciem to ściema! ;d

      Usuń
    2. zgadzam sie. Odstawienie slodyczy naprawde duzo daje : )

      Usuń
  9. czekała na odpowiedz od Diany, a nie od jakiegoś anonimowego nauczyciela, ale cóż...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o patrz a Diana się ze mną zgodziła xd

      Usuń
    2. nie znam sie na dietach, ale na swoim przykladzie moge tak wlasnie powiedziec. Odstawilam slodycze calkowicie na okolo pol roku i troche schudlam. Ale nie wiem czy to jest dobre bo weglowodanow i cukrow tez organizm potrzebuje. I nie polecam takiego chudniecia jak ja, mimo wszystko...

      Usuń