sobota, 29 września 2012

33. Regeneracja włosów.

Wczoraj zawitał do mnie kurier z piękną paczuszką produktów do włosów od http://www.biovax.pl/. Postanowiłam zabrać się za poprawienie ich wyglądu, bo są takie dni, że nie idzie sobie z nimi poradzić. Na dodatek będzie coraz zimniej, a to na pewno im nie pomoże. Przeczytałam dużo recenzji na temat firmy 'Biovax' i zamówiłam cały zestaw do włosów słabych ze skłonnością do wypadania. Zobaczymy czy coś z tego będzie. :)




BIOVAX Intensywnie regenerujący Szampon do włosów słabych
ze skłonnością do wypadania. (200ml)



Maseczka (250ml)


Dwufazowa odżywka bez spłukiwania (150ml)


Maseczka, Czepek i Serum Wzmacniające w prezencie.

12 komentarzy:

  1. ile za to zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo dużo tego. ;)
    mam pytanie ile czasu poświęcasz np wieczorem na kąpiel nałożenie jakiejś maseczki czy coś ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w godzinie się wyrabiam, czasem krócej :)

      Usuń
  3. ile za ten zestaw ?

    OdpowiedzUsuń
  4. ile cię to wyniosło razem z przesyłką?

    OdpowiedzUsuń
  5. ile to kosztowało?

    OdpowiedzUsuń
  6. o i to może mi się przydać w najbliższych miesiącach tzn. szczególnie w zimie ;P
    napisz kiedys jak sie sprawdzają ;D
    i czekam na stylizajce ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. no no nieźle ;d
    już nie moge sie doczekać twoich jesiennych stylizacji ! :)
    pozdrawiam :>
    ~zuza~

    OdpowiedzUsuń
  8. taki sam zestaw mogłabyś kupić w sklepie zielarskim ,,Radix" na ul. Spółdzielczej (koło rynku) o niższej cenie, bo sama kupowałam - wtedy nie płacisz za przesyłke, wiec wyszło by koło 50 zł całość podejrzewam, nie wiem jak teraz ale pare tygodni temu kupowałam tam to samo :)to tak na przyszłość, ja tez lubie tą firme mają świetne serie kosmetyków do włosów :)

    OdpowiedzUsuń