piątek, 14 września 2012

26. lakiery+ kilka nowości w szafie.

Lakiery- czyli kolejne moje małe uzależnienie. Mogę mieć po 10 takich samych kolorów, a i tak nigdy mi się nie znudzą. Najbardziej lubię te pastelowe i mocną czerwień. Pasujące do wszystkiego ożywią każdą stylizację. Byłam też ostatnio na małych zakupach i zamiast zbierać ubrania jesienno-zimowe, bo pogoda za oknem zrobiła się fatalna, to jeszcze nie mogę sobie odmówić sukienek, spódniczek i innych tego typu rzeczy. :) 


























ciuchowe nowości:










dziękuję za wszystkie miłe komentarze ;*

25 komentarzy:

  1. woow. jak ja bym miala tyle lakierów to bym malowała co 5min inyym hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twoją nowo nabytą garderobę <3 gdzie kupiłaś te wszystkie oszałamiające rzeczy? :* :) pozdrawiam Cię kochana! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro, w sklepach internetowych, galeriach :)
      dziękuję ślicznie :*

      Usuń
    2. no ja te Ci zazdroszczę, czy mogłabyś mi podać link z allegro i te inne strony z ubraniami? strasznie mi się podobają wszystkie! ;) ogólnie z jakich stron kupujesz, o to mi chodzi ;>

      Usuń
    3. http://www.boohoo.com/
      a z allegro to już nie pamiętam niestety :(

      Usuń
  3. ejj skąd ty mas z tyle kasy?
    Ja bym też chciała takie rzeczy kupować ale brak $ u mnie ; l.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery firmy 'Teddy' gdzie można kupić i za ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Teddy' podobnie jak 'Riveel' kupiłam we Włoszech, w kosmetycznym ;)

      Usuń
  5. pisz skąd z jakiego sklepu pochodzą ciuchy tak jak kiedyś pisałaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow, świetna kolekcja lakierów i ciuszki też fajne, no ale niestety większość z nich będzie musiało poczekać, bo na dworze niestety jesień. ;O Przydadzą się w razie globalnego ocieplenia haha. :D
    Pozdrawiam.:* /Paulina .

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie cuda :)
    a lakiery są meeega :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. niezłą masz kolekcję lakierów, uwielbiam tak jak Ty- pastele i mocną czerwień:)
    marynarka jest booska;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kombinezon jest świetny! ;) a kolekcji lakierów zazdroszczę, choć my z Karoliną też posiadamy całkiem niezły zbiór ;p
    ~Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Hoho no to serio masz wiele tych lakierów :D podziwiam, niektóre z nich nawet mam u siebie :)

    www.dashingMay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. na tej stronie boohoo.com to ty tam kupujesz za PLN zł ?
    np jak weszłam na tą str i tam pisze np. PLN 20 ? to znaczy że zł ? ;p bardzo prosze o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  12. super kolekcja lakierów!
    a nowości jeszcze lepsze!
    dziękuję za odwiedziny :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna spódniczka w serdeuszka :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Huhu ile tych lakierów:D Zdążysz je wykorzystać?:P
    Świetna marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  15. spódnica w serduszka jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, masz taką kolekcję lakierów, że mogłabyś już powodzeniem otworzyć jakiś mały sklepik:D Bardzo fajne ciuszki udało Ci się upolować, czekam na stylizacje z nimi w roli głównej;) Pozdrawiam ciepło i zapraszam na drugiego posta u mnie, na pyzoletce;)

    OdpowiedzUsuń