niedziela, 7 października 2012

38.

Dzisiejsze zdjęcia są już typowo jesienne, w przerwie gdy przestało padać. Jestem ogromny zmarzlak, więc chyba Was nie zdziwi płaszcz i grube rękawiczki.. tak, tak trzeba się powoli przestawiać i przygotowywać do zimna. Co do weekendu było ciekawie, obkupiłam się w Rzeszowie na plus. Już niedługo znowu mały shopping, tym razem Asia musi jechać !
W piąteczek się bawimy? : )





























koszula- bershka
spódniczka, komin, rękawiczki- H&M
płaszcz- sh
buty, zegarek- no name, galeria


love :*

80 komentarzy:

  1. masz tutaj sztuczne rzęsy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przytyłaś czy nie? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie kupiłaś sztuczne rzęsy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no troszeczke buzia ci się pełniejsza zrobiła, ale dalej za chuda jesteś :p

      Usuń
  4. świetna stylizacja, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moj wzor do nasladowania! :*
    Klaudia - kuzynka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie kupiłas botki ?.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile za botki dalas?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Second hand czyli?:):***

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapewne wiele osób Ci to mówi, ale naprawdę wyglądasz całkiem jak Marina Łuczenko:) a stylizacja klasyczna, jednak zwracająca uwagę, podoba mi się:) będę wpadać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy blog, obserwujemy sie?
    pozdrawiam
    ewa
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo za komentarz. Podoba mi się twój komin, świetny kolor! Poza tym masz piękną twarz :) Stylizacje mi się podobają, chce zobaczyć co jeszcze pokażesz wiec obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale rewelacja!
    wyglądasz cudownie! wszystko mi się podoba :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw :)

    Z przyjemnością obserwuję i zachęcam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie wyglądasz :) spódniczka genialna !
    Dziękuję za komentarz u mnie :) Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem pierwszy raz na Twoim blogu i bardzo mi się podoba ;-)
    jesteś piękna dziewczyną ;-)
    co do stylizacji to jest utrzymana w moich ulubionych kolorach tej jesieni. komin jest genialny.

    Pozdr i zapraszam Cię również do mnie:
    www.vinciaxs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Że też Ci w te nogi nie jest za zimno :P
    Również jestem wielkim zmarzlakiem, siedzę teraz pod kołdrą, a i tak mam lodowate stopy :P Więc Twoje nogi okryte jedynie cieniutkimi rajstopkami naprawdę mnie przerażają :PP

    OdpowiedzUsuń
  17. skąd masz tyle kasy na coraz to nowe rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo, jak ja uwielbiam czarno-bordowe stylizacje ! I taki płaszcz z sh ? No nieźle :>
    Pozdrawiam + zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I jak Twoje kosmetyki do regeneracji włosów ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stosuję, ale nie widzę zbytniej poprawy. Trudno się dziwić, po 2 tyg cudów nie będzie :))

      Usuń
  20. Wyglądasz bardzo ładnie :)) szczególnie do gustu przypadła mi spodniczka:) jest świetna! :D Pozdraiwam i w wolnej chwili zapraszam do mnie www.odysejamodowa.blogspot.com
    K.

    OdpowiedzUsuń
  21. ale masz czystą cerę jakich kosmetyków używasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam właśnie czystej ;) do makijażu czy ogólnie do twarzy? :)

      Usuń
  22. Śliczna z Ciebie dziewczyna!:) Świetne połączenie czerni i bordo!

    OdpowiedzUsuń
  23. w końcu ciuchy z markowych sklepów xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś dla mnie inspiracją !
    Muszę mieć takie nóżki jak Ty, oj muszę :D
    Stylizacja świetna.
    Pozdrawiam. :*

    P.S: Jeszcze takie osobiste pytanie: Ile dostajesz kieszonkowego? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci ślicznie ;** :)

      zależy, bardzo różnie :)

      Usuń
    2. A nie ma za co przecież. :*
      Tzn. 50-100 ? :D

      Usuń
    3. coś ponad, do szkoły jeszcze dostaje i takie tam ;d

      Usuń
    4. Aha. : )
      A, mogłabyś zrobić zdjęcia nowych rzeczy zakupionych w Rzeszowie ? :3

      Usuń
    5. będą w kolejnych zdjęciach.. na pewno :)

      Usuń
  25. jaki podkład używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://maybellinetrends.pl/superstay-24h-podklad/shade/37/ :)

      Usuń
  26. ubóstwiam twoje boootki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ślicznie wyglądasz w tej stylizacji ;)
    mogłabyś mi doradzić do czego mogłabym ubrać spódniczkę miętową w jesienny dzień?
    czy może już nie powinnam jej ubierać ?
    ona jest cos tego typu http://szafa.pl/c10324184-nowa-mietowa-spodniczka-seledynowa-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jakaś mgiełka? http://www.mosquito-sklep.pl/koszule/1695-szyfonowa-koszula-mgielka.html :)

      Usuń
  28. Uwielbiam burgund a Tobie w nim pięknie ! Dodaję Cie do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak twoi rodzice zareagowali na tak bruatlny spadek twojej wagi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj z tym było ciężko, ale nie dałam sobie przemówić.

      Usuń
  30. wybielasz zęby ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wybielałam jeszcze, myje z 3 razy dziennie :P

      Usuń
  31. Jaki masz obwód brzucha i bioder ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się zmierzę to napiszę.
      w talii obstawiam z 65+ :)

      Usuń
    2. Hehe, ja obstawiam, że będzie 65- :D
      Ale mierz się tam gdzie masz pępek, a nie w talii.
      Bo w talii to Ty będziesz mieć ze 60 : 3

      Usuń
  32. Fantastyczna stylizacja.
    Bardzo ciekawie połączyłaś ze sobą ubrania. Nic dodać nic ująć. ^^
    Ale ładnemu we wszystkim ładnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejciu, Ty masz wgl. cellulit na tych noziach.? :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha powiem Ci szczerze, że się nie przyglądałam.. coś tam na pewno mam ;D

      Usuń
  34. a teraz jest lepiej?
    waga wzrasta : >?
    śliczna bezwzględnie na wszystko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie! widzę i czuję po sobie, na prawdę :)


      dziękuję!!! ;*

      Usuń
  35. Swietny zestaw :) szalik i rekawiczki- wlasnie takich szukam :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna stylizacja ! wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz, w twoim wykonaniu może nawet do bordowego bym się przekonała;)

    pozdrawiam
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    ps. obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialny strój dnia :)
    Kocham te kolorki!
    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  39. Skąd masz tyle pieniędzy na te wszystkie zakupy? Bo ciągle na nie jeździsz... Ale odpowiedz tak szczerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że nie kradniesz. Ale zastanawia mnie ten fakt, bo też bym tak chciała. Rodzice dają Ci tyle pieniędzy? Czy może dostajesz też jakieś prezenty za to, że prowadzisz bloga? :)

      Usuń
    2. rodzice przeważnie.. za bloga nic a nic ;)

      Usuń
  40. ja też już zaczynam powoli chodzić w płaszczu i rękawiczkach! :) kocham burgund, a spódnica jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeju. ale ty jesteś piękna *.*
    wgl masz bardzo fajnie dobrane ciuchy. ;)
    no po prostu idealna ;*
    a takie małe pytanie ;p w których sh kupujesz najczęściej , które polecasz ? (najlepiej to w Krośnie)
    :> ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięęęękuję! :*

      w Media Expertw w środku i tyle w sumie ;)

      Usuń
  42. $wietna stylizacja i masz prze$liczna buzię ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale jesteś ładna dziewczyno!!! Super stylizacja :) obserwuję i czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne stylizacje Ciebie!!! :D;*

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak zwykle cudowna ! :* a dostajesz np.darmowe ubrania od marek skoro masz bloga ? : )

    OdpowiedzUsuń