niedziela, 14 października 2012

39.

Trzeba zacząć wprowadzać troszkę szarości do zdjęć, choć nie powiem, bo dzisiaj pogoda zaskoczyła i nawet świeciło słońce, wowowowow! Już 18, a ja książek przez weekend na oczy nie widziałam.
Do przeżycia cięęężki tydzień, ale będę tu często zaglądać!



FANPAGE POLUB MNIE NA FACEBOOK'U! :)


















płaszcz- sh
buty- allegro.pl
rajtuzy- H&M
narzutka- mamy/ galeria
pierścionek, bransoletka- katherine.pl
broszka- Włochy



aa takie tam:










 kuchenne rewolucje z mamcią :)


12 komentarzy:

  1. MMmmm, jedzonko :D Ty, oczywiście Ślicznaa :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny jesienny set :)
    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się napatrzeć na Twoja śliczną buzię ;)
    Pięknie wyglądasz i świetne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze wąsiki ;)

    obserwuje i lubię , zapraszam tez do mnie do obserwowania :

    http://martagniazdowska.blogspot.com/

    jak i do polubienia :

    http://www.facebook.com/MartaaGniazdowskaa

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie podobają mi się Twoje brwi! co z nimi robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. reguluje sama, a tu akurat nic z nimi więcej nie robiłam : )

      Usuń
  6. świetny zestaw:)
    a rajstopy w kropki słodkie:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw :) :*
    I jak, zmierzyłaś się. ? : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięęki ;*

      następnym razem podam, bo już leżę i jest mi za zimno żeby wstać ;d

      Usuń