wtorek, 16 października 2012

41.

Tak jak obiecałam, coś nowego- zdjęć malutko, ale lepsze to niż nic.
Dzisiaj mam dla Was stylizację w odcieniach beżu, z grzecznym akcentem, który podkreśla biały kołnierzyk. Lubię tego typu zestawy i jasne kolory dominujące w ubraniach. Chociaż trochę odbiegają od pogody widocznej za oknem ;)
W weekend razem z Asią, mamy zamiar wybrać się do Rzeszowa, na urodziny Millenium Hall. Ojjj, ojjj coś czuję, że zdjęć nie zabraknie i jakieś perełki wpadną nam w ręce :)











płaszczyk, koszula, torba- galeria
sweter- cropp
spodnie- n/n
buty- allegro.pl
biżuteria- katherine.pl

24 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja i prosto i jak mówisz "grzecznie" :)
    Urodą bardzo przypominasz mi Kasię Tusk.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, trwa jesienny konkurs.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej<3 teraz ja Twoją!:* zachwycasz mnie kochana:* pięknie wyglądasz i strasznie podoba mi się połączenie sweterka z koszulą:*

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że powinnaś chodzić na jakieś sesje zdjęciowe(profesjonalne) jesteś bardzo piękna i fotogeniczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się z tym zgadzam ;D cudne.

      Usuń
  4. śliczna :> ;*
    a takie pytanie ;D masz rodzeństwo ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak, tak przydałaby ci się jakaś profesjonalna sesja :) Idź do Andrzeja Barańskiego na sam początek, oczywiście on jest z Krosna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zrób sobie maxmodels!

    OdpowiedzUsuń
  7. twarz ci się zapadła :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się Twoje stylizacje ale co raz mniej. Na początku miały 'to coś' a teraz brakuje takiej nowości, ciągle masz w tym samym stylu stylizacje. Wymyśl coś nowego, napewno będzie dobre ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. wcale się nie przejmuję, bo nie ma czym:*

    OdpowiedzUsuń
  10. uśmiechu więcej. : )

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacja jest bardzo uniwersalna,podoba mi się :)
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sweter jest piękny, a Ty śliczna. :) lubię delikatną kolorystykę. przypomina mi jeszcze o lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw, bardzo klasyczny, w sweterku sie zakochalam:)
    Przy okazji chciałam cie zaprosic na mojego bloga, dopiero co zaczynam, komentarz mile widziany:) http://monic-dzej.blogspot.co.uk/ Pozdrawiam Monika^.^

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobra stylizacja <3
    ale gdybyś była bardziej naturalna a nie robiła taką tapetę było by lepiej. Jesteś młoda i nie niszcz sobie twarzy makijażem, sądzę że i bez tego wyglądałabyś dobrze i świeżo. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń