sobota, 20 października 2012

43.


Sobota, czyli tradycyjne sprzątanie, oglądanie filmów z całego tygodnia, które trzeba koniecznie nadrobić i niekończąca się nauka. Na szczęście wypracowanie na trzy strony mam z głowy.

Piękna pogoda zachwyca nas już trzeci dzień z rzędu. Słońce, cieplutko... taką jesień jestem w stanie polubić! Dzisiaj postawiłam na ołówkową spódniczkę z zamkiem, koszulę, biały żakiet z czarnymi wstawkami z a’la skórki i rajstopy w groszki z h&m, które niestety posłużyły mi jednorazowo. Prosto, szybko.. myślę, że jest okej ;)

2479297 całusów dla Was, dziękuję za wyświetlenia, komentarze i wszystkie lajki na FANPAGE! J
















koszula- Bershka
spódniczka, rajstopy- H&M
marynarka, buty- n/n galeria
bransoletki, naszyjnik- katherine.pl
zegarek- edibazzar.pl


Enjoy!

58 komentarzy:

  1. jejku ! *.* ale ty śliczna jesteś ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna stylizacja!

    Chętnie będę zaglądał częściej i obserwował!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyglądasz. :) Bardzo ładne zdjęcia.

    Chętnie zacznę obserwować Twojego bloga! Liczę na to samo. :)

    PS. Ładne masz imię, hihihi! *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. omg ! przeboska ta sesyja :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A co ja tam będę dużo mówić.. jesteś śliczna i zaskakujesz! :) Miło się tutaj wchodzi ;*
    -Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  6. so beautiful!that jacket is amazing!love it!!!
    xoxo





    ps. let us know if you would like to follow each other
    xoxo


    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale jesteś piękna ! :))
    A słyszałam ze w czwartek pierwszy snieg :<<<<

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny outfit ;) Obserwujemy?? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak samo zareagowałam jak się dziś o Tym dowiedziałam :P Chyba nikt nie jest jeszcze na to gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, a najładniejsza marynarka :)
    Pozdrawiam.
    http://tylkodoczytam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczna jesteś :) bardzo fajny zestaw, uwielbiam takie spódniczki.
    na starszą? nie powiedziałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko świetnie dobrane :) cudnie to wygląda na tym jesiennym tle:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty masz świetną figurkę :)
    bosko wyglądasz ;*

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wyglądasz i masz niesamowity gust. Obserwuję ;*
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetnie wyglądasz, ślicznotko ;**

    Zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna kobietka z CIebie :) świetna stylizacja, w którą chciałabym się wcisnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, świetnie wyglądasz, cudna marynarka! masz bardzo ładne włosy i dobrze zrobione zdjęcia :)stylizacja z poprzedniego posta też fajna, ładne kolory :) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Thats so lovely!

    Inspiring blog do you have here.

    we can follow each other if you want.
    (via gfc, bloglovin, facebook).

    Lots of kisses,

    Nico

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Kochana :*
    Dziękuję za miły komentarz, bardzo ciekawa stylizacja, podoba mi sie połaczenie białego z skórzanymi wstawkami :) klasyczne połaczenie takie jak najbardziej lubię :)

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  20. jeeej. świetnie wyglądasz *_* jesteś prześliczna *_* obserwuję ;3
    i zapraszam do mnie ;)
    http://oluu-oluu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. czemu przepisałaś się do szczepanika ? ';d

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie wygladasz, marynarka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kim są twoi rodzice

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznaa ;*
    a takie pyt. tylko odpowiedz, prosze ;* Ty chodziłaś do podstawówki w Nienaszowie ? ;3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnemu we wszystkim ładnie :)
    ale zestaw sam w sobie też udany, widać, że przemyślałaś go. pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniała stylizacja <3
    Wspaniały blog <3
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  27. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna, klasyczna stylizacja w stonowanych kolorach. Najbardziej spodobał mi się żakiet, jest naprawdę oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jaką stosowałaś dietę że tak strasznie schudłaś ? ;> bo wyglądasz cudnie ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. The blazer is absolutely amazing!!!!
    What about following each other? Visit my blog and let me know, it would be great to keep in touch!
    I was also wondering if you would like to enter the competition to become the Fashion Muse on my online fashion magazine, it means that you will have your outfits published there!....write an e-mail at info.forerunners@libero.it to learn more!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  31. Spódnica jest świetna,zwłaszcza motyw zamka.
    ***
    Zawsze zapraszam do siebie. Jestem projektantką, która swoją pasję realizuje na blogu. Będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz. Gdy uważasz, że coś fajnego robię zaobserwuj mnie, do miłego.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  32. Przebijam się właśnie przez zaległości, przemierzam kilka notek o treściach: miałam na 7 do szkoły, jutro nocuję u Ali, oto moje nowe chusteczki.. I tu taka niespodzianka! Kochana wyglądasz przepięknie! Perfekcyjne połączenie, aż brak mi słów, tak podoba mi się całokształt! ;d

    OdpowiedzUsuń
  33. czyli nie jadłaś nic oprócz nich, mięsa, ziemniaków, obiadu? piłaś soki czy tylko wode? Kawa? Płatki śniadaniowe? Mleko? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jadłam obiad normalnie. Wode i kawe, ale soki też się zdarzały :)

      Usuń
  34. Masz moze jakies zdj przef stosowaniem tej diety?moglabys dodac?:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz przepiękna figurę ;)
    Strój mimo swojej elegancji bardzo mi się podoba, ale chyba najbardziej urzekły mnie twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. super spodniczka ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Też widziałam tę spódniczkę w h&m i chciałam się zapytać, czy ona jest taka krótką w rzeczywistości? :>

    OdpowiedzUsuń
  38. oj tak, za oknem chłodno, nic, tylko zaszyć się w czterech ścianach z herbatą i dobrym filmem! :)
    a stylizacja prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  39. Love your style
    You look fantastic

    OdpowiedzUsuń
  40. Mogę wiedzieć gdzie kupiłaś marynarkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ranyy... ale świetny blog: ) Masz przeee Boskie rzeczy:)

    zazdroszczę:**

    OdpowiedzUsuń