niedziela, 28 października 2012

45- Autumn.







.



Witam! Kolejny raz w stylizacji wykorzystałam burgund. Jest to kolor niezwykle modny tej jesieni, który bardzo często pojawia się w zestawach blogerek. Mnie również od samego początku przypadł do gustu i bardzo dobrze się w nim czuję! A co do czerni... chyba nie muszę dużo mówić. Kolor najbardziej uniwersalny, praktyczny i pasujący do wszystkiego. Przypuszczam, że nie ma osoby, która by go nie kochała za swoją prostotę.

Wracając do codziennych, szarych spraw, monotonnie ogarnia mnie stos książek, zeszytów, masa spraw do załatwienia i z dnia na dzień coraz mniej czasu. Często gubię się w tym całym pędzie, zastanawiając się po co to wszystko? Może pora wcisnąć stop i coś zmienić? Chyba moje rozmyślenia wzięły górę i zaczęło się od zmiany czasu, dając równocześnie godzinę więcej snu. Nie wątpię, że przyda się to każdemu z nas.
Dlatego obecnie leżę sobie z kubkiem białej, gorącej czekolady, nadrabiając odcinki „Gossip Girl” <3. 
A Wy jak spędzacie niedzielne popołudnie? J

PS. Już od dawna tak dużo tutaj nie pisałam. Może nie jestem w tym najlepsza, ale postaram się by takie wpisy królowały coraz częściej! J



 
















sweterek, spódniczka, komin- h&m
marynarka, torebka- sh
buty- n/n, galeria
rajstopy- Gatta
bransoletka, pierścionek- katherine.pl





46 komentarzy:

  1. 5 i 6 zdjęcie od góry jest najlepsze ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne jak zawsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudowny zestaw z idealnymi jak dla mnie kolorami!
    i piękne typowo jesienne tło!
    pozdrawiam i czekam na nowości :*
    ps.piękna torebka i to z sh ;oo

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i outfit :) sama chciałam zrobić zestaw w takiej scenerii, jednakże śnieg spłatał mi figla :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie wyglądasz Diana:)) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie komponujesz się w jesiennym klimacie.
    złoto pięknie wygląda w rudościach liści.
    Dzięki za odwiedziny.
    pozdrawiam i dołączam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tę dodatkową godzinę snu wykorzystałam na oglądanie kolejnych odcinków "Seksu w wielkim mieści", jedna godzinka więcej na nadrabiania kolejnych serii ulubionego serialu jak znalazł i jeszcze można sie było spokojnie wyspać. :D Przepiękne zdjęcia, uwielbiam takie jesienne kolory, jak widzę tutaj u Ciebie. U mnie niestety dzisiaj nastała zimowa atmosfera - śnieg i niska temperatura, co mnie nie cieszy, bo za zimą za bardzo nie przepadam. Burgund Ci pasuje, ładnie komponuje się z płaszczykiem. Masz przepiękny uśmiech, aż sama się uśmiechnęłam do monitora! :)

    Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. *z marynarką, nie z płaszczykiem - myślę jedno, a piszę drugie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne jesienne zdjecia a Ty pieknie prezentujesz sie w tej scenerii :) cudowna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny outfit ;)
    sweterek i spódnica są cudowne, o dodatkach już nie wspomnę <3
    obserwujemy ? ;)
    http://comeasyouare-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie się prezentujesz!!
    Zdjecia magiczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz;p
    miejsce super;p


    ps. dodaję do obserwowanych- świetny styl;p

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie poluję na ten komin! ;)
    ja już obserwuję i będę częstym gościem u Ciebie, bo masz świetny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie sliczne zdjecia - przeslicznie na nich wygladasz!!! pozdrawiam serdecznie pa

    OdpowiedzUsuń
  15. z wielką przyjemnością, bo jesteś urocza i robisz świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka piękna z Ciebie dziewczyna :) nooooooogi dlugasne !:)

    OdpowiedzUsuń
  17. cały zestaw bardzo, bardzo mi się podoba! masz świetne wyczucie stylu :)
    kocham taką scenerię, i ubolewam nad tym, że wkrótce się zmieni ;(
    obserwuję, totalnie zauroczył mnie twój styl!

    ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny zestaw! Piekne kolory i rewelacyjne pierwsze zdjecie!

    Podoba mi sie Twoj styl, dlatego obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz śliczny pierścionek :)! bransoletka również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz:) bardzo mi się podoba;) zapraszam do mnie u mnie z pewnością znajdziesz coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz :))

    Oczywiście,że obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ahh ta jesien i kolorowe liście ;) swietnie oddalas to w tym poscie
    i torebka mi sie podoba bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w niedzielę mam szkołę, ale na Plotkarę również znalazłam czas ;)
    Super zestaw! Burgund jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wyglądasz! a torebka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie ! ;* :D
    i nie tylko Ty nie lubisz śnieguu ! bo ja też nie jaram się nim ! haha :D

    OdpowiedzUsuń
  26. torba sh?! Ależ zazdroszczę!:) Jest śliczna i od razu mi się spodobała, gdy spojrzałam na fotki!
    Śliczne zdjęcia, wybrałaś do nich piękne tło :)

    Dzięki za odwiedzinki, obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  27. hi dear...really lovely pictures ^^
    amazing blog...
    what do you think to follow each other? I'll wait for you on my blog...
    kiss and have an happy day
    vendy

    http://www.simplelifeve.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  28. WOW! Zdjęcia są p-e-r-f-e-k-c-y-j-n-e!

    Zapraszam do mnie na moje wywody o polskich magazynach tzw."modowych"!

    OdpowiedzUsuń
  29. beautiful look))

    maybe we follow each other?

    welcome :)

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne zdjęcia, bardzo cieszę się, że do mnie zajrzałaś i zostawiłaś komentarz, inaczej w życiu bym Cię może nie znalazła a to by była duża strata. Już czuję, że będę zaglądać często!
    dziękuję i zapraszam częściej, dodaję oczywiście!
    G.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia- taka prawdziwa złota jesień. Świetny burgundowy sweter, pierwsze zdjęcie po prostu piękne.




    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. swietny zestaw, super kolorki i ta torebeczka! Piekne jesienne zdjecia
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji Ewa

    OdpowiedzUsuń
  33. Sweterek ma bardzo fajny kolor ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. hi dear...really lovely pictures ^^
    amazing blog...
    what do you think to follow each other? I'll wait for you on my blog...
    kiss and have an happy day

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne jesienne zdjęcia;) zestaw niby prosty, a ma coś w sobie intrygującego, przepiękna biżuteria i torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  36. zdjęcia śliczne. dobra jakość. piękne odzwierciedlenie jesieni i to złotej i dobry look! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdjęcia, klimat niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna jesteś i styl masz fantastyczny ;) z chęcią obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  39. przepięknie!! sweterek i płaszczyk urocze:)

    OdpowiedzUsuń