sobota, 3 listopada 2012

47.




Takie piątki jak ten mogę mieć co tydzień. Miłe popołudnie, spędzone w cudownym towarzystwie Karolci, w niezwykle klimatycznym miejscu, które pokochałam od pierwszej chwili. Dziwne, że nigdy wcześniej nie miałam okazji tam być. Mimo przygody z pomylonym numerem telefonów, w końcu miałyśmy okazję się spotkać. Chyba odnalazłam swoją bratnią duszę i ubolewam nad tym, że kolejny, wspólny wypad dopiero za miesiąc. Póki co mogę zadowolić się filmikiem( kopnął mnie zaszczyt, że mogę na nim być), który możecie oglądnąć na blogu: JeillieBean :*












sukienka, buty- www.allegro.pl
torba- www.fleq.pl
płaszcz- sh
rękawiczki- H&M
pasek- n/n
naszyjnik- prezent
pierścionek- www.katherine.pl

32 komentarze:

  1. Przede wszystkim jesteś po prostu piękna i bardzo fotogeniczna i kwiaty jesienią pieknie pozdrawiam i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, prosto i ze smakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zrób sobie konto na youtube i dodawaj tam filmiki, opowiadaj osobie, życiu, diecie, ciuchach. :D fajnie by było

    OdpowiedzUsuń
  4. ile teraz ważysz ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz! Śliczna sukienka i dodatki :) Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje, są takie dziewczęce! Zaczynam obserwowac!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjecia! Modelka cudowna, z piękna figurą, meeeeega zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja cię kreće, a Ty się odchudzałaś że wpisałaś swoja wagę?? ja to chyba nigdy w życiu tyle nie osiągnę ;((((

    OdpowiedzUsuń
  8. jezu jaka ty jesteś śliczna!!! i cudnie wyglądasz w tej sukience!
    jeśli masz czas, zajrzyj do mnie, to dopiero początki, ale miło będzie jak wpadniesz i ocenisz :) z góry dzięki :*
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tęsknie już!:* Przyjeżdżaj szybko do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super torebka,ale rękawy coś za krótkie w płaszczu Modnisiu :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey:) Śliczna stylizacja a najbardziej mnie zachwycily buty i pierscionek są boskie :) Zapraszam do mojego nowego bloga i komentowania http://poliskowe.blogspot.com/ . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudnie wygladasz:)
    SUper blog i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. o świetnie że przytyłaś ;) tyj dalej maleńka ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. a ile masz wzrostu? Dodaje do obserwowoanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko w tym zestawie jest perfekcyjne :)
    wpadnij do mnie :www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. co ty robisz że jesteś taka chuda?? tylko nie pisz że nic bo nie uwierzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś nie jadłam słodyczy, tylko same jogurty praktycznie + dużo owoców.
      teraz jem dużo

      Usuń
    2. to nie jadłaś wgl obiadów, śniadań, kolacji?

      Usuń
    3. obiad jadłam normalnie, ale śniadanie i kolacje to mówie, że jogurt i owoce.

      Usuń
    4. i przez ile tak?

      Usuń
  17. To Twoja najlepsza stylizacja, cudowna sukienka ma wspaniały wzór i fason :)

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  18. cudownie wygladasz! swietne rekawiczki i naszyjnik :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ile aktualnie ważysz ?
    tylko napisz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. you are so pretty!
    Love your floral print dress! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. rękawiczki uroczo uzupełniają stój!:)

    OdpowiedzUsuń