piątek, 9 listopada 2012

50.




Stylizację, którą widzicie poniżej, znalazłam gdzieś w folderze, a o jej istnieniu kompletnie zapomniałam. Może nie jest to nic wybuchowego i szałowego, ale chciałam pokazać spodenki 'DIY', o dość ciekawym kolorze, które idealnie wpasowują się w czerń. Nad ich przerobieniem myślałam już dużo wcześniej, ale nigdy nie mogłam się zebrać do kupy i sięgnąć po nożyczki. W końcu przełamałam manię 'nicnierobienia' i w efekcie powstał nowy post. 











koszula- sh
szorty- sh + DIY
kurtka- Włochy
buty- www.fleq.pl
rajstopy- Gatta
biżuteria- www.katherine.pl, Włochy, Zakopane



11 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, urzekło mnie sposób, w jaki detale otoczenia znajdują odbicie w powierzchni okularów! Co do stylizacji, bardzo podoba mi się połączenie wiązanej w pasie koszuli i skórzanej kurtki, ale to spodenki kradną całe show. Wielu dziewczynom tak kusa długość nogawek zrobiłaby sporo krzywdy, ale gdy ma się TAKIE nogi, nie pozostaje nic innego jak tylko je eksponować! :D

    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę powiedzieć że bardzo dobre połączenie, świetnie pasuje ta zawiązana koszula , a szczególnie uzupełniają się pod względem kolorytu. Szorty odgrywają tutaj zasadniczą rolę i ożywiają cały zestaw ! :)
    Zaciekaiwły mnie też buty, bardzo fajne ! Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. do jakiego sh chodzisz ? ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stylizacja! Uwielbiam DIY, bardzo fajny efekt osiągnęłaś :) Świetnie wygląda ten kontrast żółci z czernią :)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW!super stylizacja ! widzę ,że ty również tak jak ja,jesteś zwolenniczką SH ^^?

    http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie dobrałaś dodadki, ładne kolory czyli wszystko podoba mi sie:*
    Co post to ciekawszy :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Butki są śliczne! Widzę, że kolejna fanka sh:)

    OdpowiedzUsuń