piątek, 16 listopada 2012

53.

W końcu koniec ciężkiego tygodnia! Dzięki temu, miałam czas na zrobienie zdjęć. Dziś w roli głównej prezentuję Wam sweter od mishmashclothing ! Jest gruby, wełniany, ciepły i przyjemny w noszeniu. Kolor, fason i ciekawy splot od razu przypadł mi do gustu. Na zbliżającą się zimę i chłodniejsze dni będzie w sam raz. ;)












sweter- www.mishmashclothing.pl | sukienka, pasek- szafomania | buty- n/n galeria | torebka- sh | biżuteria- H&M, www.katherine.pl, Włochy | 

85 komentarzy:

  1. fajnie wyglądasz , zapraszam Cię rownież po inspiracje na mojego bloga ! na pewno coś znajdziesz :))http://e-glamourr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś idealna i piękna ! może piszę to setny raz i robi się nudne ale tak będę twierdziła. Kurcze i takie dziewczyny plączą się po Krośnie, takie piękne ;o czemu ja ciebie nie spotkałam ? miałybyśmy tyle tematów do rozmów, również uwielbiam modę i chciałabym cię strasznie poznać ! ;)
    miłego weekendu ! ;);*

    OdpowiedzUsuń
  3. byłaś w samym swterku w taki mróz? :o

    OdpowiedzUsuń
  4. używasz henny do brwi? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, niestety mam swoje takie ciemne.

      Usuń
    2. ja bym się cieszyła na twoim miejscu.

      Usuń
    3. nie ma się z czego cieszyć :P

      Usuń
  5. Wow! zakochałam się w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. ahhhr ! : D
    nie no jak patrze na Ciebie to kompleksy mam :D :*

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka i sweterek cudowne, bardzo w moim stylu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny sweter! Ma wspaniałe guziki :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jesteś, a sweterek fantastyczny ! pozdrawiam : >

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek uroczy! bardzo Ci pasuje ta stylizacja, świetne zdjęcia :) + obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. ale jesteś piękna ! i wygladasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna stylizacja i przepiękna Ty :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojj całość ślicznie! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny sweterek ;) super zestaw :*

    OdpowiedzUsuń
  15. nice look! the print of your dress is adorable! and in love with your ring!!

    OdpowiedzUsuń
  16. mistrzowski zestaw ! *o*
    śliczna jesteś ;*

    obserwujemy ;> ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne zdjecia, wygladasz slicznie :)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie. Sukienka jest urocza. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknie wyglądasz, wszystko idealnie do siebie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great blog, want to follow each other?

    WWW.ROXTHEFOX.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. jakim sposobem kręciłaś włosy?
    bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super outfit ! :D

    Zapraszam ! - nomorefashion.blogspot.com
    obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie ze sobą ubrania łączysz .Ciekawie to wygląda:P

    OdpowiedzUsuń
  24. jak pięknie! Widzę, że mamy te same buty;))

    OdpowiedzUsuń
  25. ojej, jak całość się ślicznie prezentuje... <3 i zgadzam się z komentarzami powyżej, masz świetne brwi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny kardigan :) Myślę, że jakbyś wpadła do mnie na SZAFĘ.PL to również znalazłabyś ciekawe kardigany :) niedrogie przede wszystkim!

    Pozdrawiam serdecznie;*

    http://szafa.pl/profil/bestylish

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku gdzie kupiłaś te buty ? ;OO

    Przepięknie jak zawsze, a sweterek boski ! :**

    OdpowiedzUsuń
  28. jak tak przeglądam twoje zdjęcia to wydaje mi się ze niektóre ciuchy kupujesz tylko "na raz" bo później się już nie pojawiają nigdzie.. prawda.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre się pojawiają, ale racja.. jest tak, że o połowie rzeczy zapominam i chodzę tylko w ulubionych. Chyba każdy tak ma :)

      Usuń
    2. to nie uważasz, że to strata pieniędzy, kupić coś dajmy na to za 50 zł żeby ubrać raz i rzucić do szafy?

      Usuń
  29. Bardzo ładny zestaw. Niezwykle dziewczęcy i uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. niesamowita !
    dziękuję za odwiedziny ;)
    obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie wyglądasz! masz cudowną torebkę, uwielbiam takie klasyczne modele! ciekawy blog, obserwuję :) xx
    http://aniacyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice outfit!
    Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  34. Przejrzałam twojego bloga, świetnie się ubierasz :) Wiele rzeczy mnie zainspirowało :) Brawo i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny blog.
    bardzo mi się podoba ;)

    obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładnie Ci w beżowym :-)
    świetne buty!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. looooove the dress! You remind me of Hermione from Harry Potter haha ... or Emma Watson i guess


    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  38. I adore that dress. It's so cute. I like your style a lot.

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny blog :):), 
dodajemy do obserwowanych, liczymy na rewanż. 

    U nas za to, ze obserwujesz bierzesz udział w konkursie DO WYGRANIA paczki kometyków CHANEL YSL ETC :)


    Pozdrawiam,

    Marta
    
www.modelsoutfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ależ Ty piękna :)


    Będę tu zaglądać : )dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepięknie wyglądasz! Jak dla mnie jesteś bardzo podobna do Emmy Watson! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądasz pięknie. świetna stylizacja :) wszystko idealnie dobrane <3 tak trzymaj <3 obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo fajna bizuteria :) pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  44. dziękuję :))
    chciałabym pozostać w kontakcie! obserwujemy? daj znać! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. ślicznie wyglądasz! sweterek to bym chętnie zobaczyła u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. ślicznie wyglądasz! sweterek to bym chętnie zobaczyła u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. pięknie! cudowna sukienka!
    wszystko mi się bardzo podoba, super połączenie!
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetnie wyglądasz;p
    zakochałam się w torebeczce;p

    OdpowiedzUsuń
  49. Super sweter!:)
    Dodaję Cię do poleconych;)
    http://mikaf1photography.blogspot.com/#
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  50. Sweter<3 Zapraszam do mnie na nowy post http://all-ab0ut-me.blogspot.com/2012/11/the-housewarming-party.html :)

    OdpowiedzUsuń
  51. NA JEDNYM ZDJĘCIU WYGLĄDASZ JAK MARINA :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny sweterek!!! I jakie klimatyczne zdjęcia <3 Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny zestaw!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczny dziewczęcy zestaw <33

    OdpowiedzUsuń
  55. O mamo.! Wyglądasz nieziemsko.! :)
    Boski sweter i buty :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Łaaaał ! jaka Ty piękna ! ;)
    Extra blog - genialnie !
    świetny look.Pozdrawiam

    Dodaję do obserwujących i również proszę mnie odwiedzić i odwiedzać ... !

    OdpowiedzUsuń
  57. Jesteś taka śliczna :) i do tego ten przepiękny outfit !

    OdpowiedzUsuń
  58. przypominasz mi tu trochę taką aktorkę Maite Perroni :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękny sweter jak i sukienka :). Outfit idealny!

    OdpowiedzUsuń
  60. cudowny sweter! bardzo uroczy look, świetny print na sukience, całość bardzo na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Prześliczny sweterek. Bardzo fajne delikatne jesienne połączenie ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. podoba mi się twój sowi pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  63. śliczny kolor paznokci :)

    śliczny blog.
    Obserwujemy? ;)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  64. podoba mi się zestawienie sukienki i sweterka :) i do tego ta torebka, świetny set !

    OdpowiedzUsuń