czwartek, 22 listopada 2012

55.





Wczoraj był K O N K U R S, a dzisiaj w końcu mam dla Was nowy post, z nową stylizacją. Przez ostatnie zabieganie nie miałam czasu zrobić porządnych zdjęć. Co prawda mam coś zaległego w folderach, ale albo jakość jest okropna, albo jest ich mało i nie ma z czego wybierać lub po prostu nie jestem do nich na sto procent przekonana. Dlatego teraz od razu wrzucam dzisiejszy "świeży" look, ażeby przypadkiem się nie rozmyślić!  Główną rolę odgrywają brązowe kozaki, które niedawno zakupiłam. Są śliczne, wygodne i na pewno długo mi posłużą. Po raz kolejny mam na sobie czarny płaszcz( co musicie mi wybaczyć), ale trudno się z nim rozstać gdyż pasuje praktycznie do wszystkiego ! :)










sukienka- sh
buty- n/n galeria
rajstopy, zegarek- allegro.pl
torba- primark
bransoletka- katherine.pl
bransoletka z krzyżykiem- Włochy




FACEBOOK  klikamy 'lubię to'.





32 komentarze:

  1. ile dałaś za buty, były jakieś inne kolory? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle promieniejesz na zdjęciach ;D ślicznie wyglądasz !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet żadnego mankamentu nie mogę znaleźć w tych zdjęciach. No może najmniej podobają mi się rajstopki. Reszta ekstra! :) Ahh Ty to masz urodę :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz naprawdę prześlicznie! cudne masz włosy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz swoje takie włosy czy krecisz na czyms :) ekstra stylizacja moim zdaniem, nie mozna sie do niczego przyczepic :) wszystko idealnie ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. w którym sh kupilas ta sukienke

    OdpowiedzUsuń
  7. i buty śliczne ;)gdzie kupilas?

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka ! cudne zdjęcia <3



    http://aleolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i stylizacja.Obserwujemy??
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia i stylizacja :))
    obserwujemy??
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i stylizacja.Obserwujemy??
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. przecudnie ! :)
    I podziwiam ze na taką pogodę chciało ci się rozbierać z płaszcza, brrr ;PP

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty są genialne! ;) nie do końca jestem przekonana do tych rajstop w tej stylizacji :) wydaje mi się, że bardziej pasowałyby jednolite, ale oczywiście mogę się mylić :) wracając do bucików, można wiedzieć gdzie je kupiłaś? ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. amazing look in love with your tights!!so pretty

    www.tomelessismore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka śliczna, buty też, ale nic tutaj do nie pasuje, a szczególnie mam na myśli te rahstopy, byty i płaszcz. Nie współgra to ze sobą. Nie wypaliło ci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam zupełnie inaczej niż osoba wyżej. Wszytko idealnie ze sobą współgra, śliczna jesienna stylizacja. Jestem pod wrażeniem Twojego młodego wieku i takiej wiedzy o świecie mody, GRATULUJE.
      Kasia.

      Usuń
  16. Świetny look, wyglądasz prześlicznie! ;) fajnie byłoby wzajemnie się obserwować, więc jeśli przypadłby Ci do gustu mój blog daj znać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przypominasz mi Kasię Tusk!
    Masz taką uroczą twarz, a jak na 16 latkę jesteś naprawdę dobrze obeznana w świecie mody :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie tu wyglądasz! Bardzo podobają mi się te rajstopy :) A sukienka - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  19. ile tak średnio wydajesz na ubrania??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w każdym miesiącu inaczej.
      ale ile bym nie miała to wszystko stracę, taka już jestem ;P

      Usuń
  20. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz;)

    http://themalestreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie;D bardzo podobają mi się takie dziewczęce zestawy i kolorystycznie też bardzo na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  23. przepięknie wyglądasz! karmel to twój kolor!!!
    Lona

    OdpowiedzUsuń