wtorek, 27 listopada 2012

57. + PHOTO MIX

Nowy post planowałam zrobić dopiero jutro, ale mam teraz wolną chwilę, więc po co tracić czas? No właśnie! W dzisiejszych zdjęciach możecie zobaczyć typowo prostą i dziewczęcą stylizację z przewagą motywu serduszkowego! Spódnica gra tutaj główną rolę, rozjaśnia przewagę czerni, a całość uzupełniają klasyczne koturny. Mam nadzieję, że się spodoba! :)


Wrzucam również PHOTO MIX, żeby nie było nudno
i przypominam o ostatnich dniach konkursu: KLIK 
oraz proszę o "LIKE" na facebook'u: KLIK ! 














koszula- Bershka + DIY
spódnia- Boohoo
rajstopy- allegro.pl
buty- allegro.pl
bransoletka- allegro.pl
pierścionek- katherine.pl























całuję! : *

50 komentarzy:

  1. Jakie buty piękne! Ślicznie wyglądasz, jak zwykle, chudzielcu!

    całuję też;*;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Ci mogę powiedzieć kto jest chudzielcem! ;> ;*


      przyjeżdżaj już do mnie!

      Usuń
  2. Powinnaś się więcej uśmiechać, bo twój uśmiech jest słodki. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. hoho to lubię duuużo zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw;)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko ok , bylo by jeszcze lepiej bez tej kokardy na spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. więcej uśmiechu i będzie idealnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Dianka! ile ważysz chudzinko? ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana wygladasz pieknie. cudowna posdniczka ikolorek na paznokciach.
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji E

    OdpowiedzUsuń
  9. po co dodajesz zdjęcie jedzenia? przecież ten kotlet z ziemniakami jest okropny... blee. Ale za to ładnie Ci w upiętych włosach szkoda tylko że takie pióra masz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i troche pokory by nie zaszkodziło ;)

      Usuń
  10. super genialna stylizacja, bardzo mi się tez podoba sklejka ;)
    dodaje i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny motyw serduszkowy - zazdroszczę Ci figury - ja w takim stroju wyglądałabym jak pulpet :) Bardzo lubię takie mixy fotosów :) To Twój brzuch na zdjęciu?! :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi sie podoba ;)
    + bardzo fajny mix zdj ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna czarna koszula ;)
    Zapraszamy : http://pasja-kreacja-inspiracja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że wzięłaś sb trochę do serca słowa "Dianka.. brzydniesz. ;("
    I bardzo dobrze. Wyglądasz oszałamiająco !
    To jest właśnie to coś :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula jest cudowna i spódnica tak samo *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz świetnie. Ta spódnica jest idealna. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. PIĘKNA, PIĘKNA, PIĘKNA :)

    Przepiękny zestaw :)
    Te serduszka :)
    Koszula :)
    Ach i och :)

    Buzi Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  18. przecudownie wyglądasz!! piękna stylizacja<3
    i te rajstopki..:))

    OdpowiedzUsuń
  19. najbardziej podobają mi się rajstopy i koszula :)


    http://przepraszam-ze-jestem-inna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cute tights!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście że obserwuje ! Masz niesamowitą figure i wyglądasz cudownie ! POZDRAWIAM NES

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, ładne zdjęcia ! :)
    Oczywiście obserwuję :D

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. a no zaobserwuję :D czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. teraz wyglądasz o niebo lepiej, nie jesteś już wychudzona tylko prawdziwa kobietka ! bardzo mi się podoba twój aktualny wygląd i jestem z ciebie dumna ;);*

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog + piękna stylizacja ♥
    oczywiście, że obserwuję <3
    w wolnej chwili zapraszam do mnie: myfashion-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. a tak btw to jaki masz aparat ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jaki masz rozmiar miseczki? jeśli nie chcesz mówić, to nie musisz. : p

    OdpowiedzUsuń
  28. Great look, great blog! I've partnered with famed Bev Hills dermatologist on a fab holiday giveaway! Oprah just named The Lancer Method Luxury Skincare Collection ($300) as one of her favorite things and I'm giving away one set to a lucky reader! http://www.goodbadandfab.com/2012/11/oprahs-favorite-things-lancer-skincare-gift.html

    Hope you enter. Good luck!

    goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem u Ciebie pierwszy raz a już się zachwycam! bardzo fajne stylizacje! :)) świetna bluzka na zdj wyżej i ten kolor paznokci - wielbię! btw masz świetny kolor włosów - naturalne czy coś z nimi robiłaś?:)
    i extra kapcie masz! :D

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozjaśniałam końcówki:)


      dzięęękuję :*

      Usuń
  30. You look really amazing, love your skirt with little hearts <3 <3
    Great photos! :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana, a gdzie nowa stylizacja?
    Czekam z niecierpliwością :)

    Dziękuję za miły komentarz :*

    Przy okazji Kochana zapraszam na konkurs, gdzie do wygrania SWETEREK Z RENIFEREM z mojego ostatniego wpisu :)

    http://angelops.blogspot.com/

    Buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  32. You have a great look and a great blog! <3

    By the way, I'm hosting two fabulous giveaways!
    Lancer Method Skincare giveaway (Oprah's Favorite Things) and JewelMint jewelry giveaway (I'm giving away three pieces!)

    goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of an LA fashion lawyer living life in the fab lane

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale śliczne buty z Pucą :D
    Fajna stylizacja :) podoba mi się, takie ostrzejsze wydanie z dodatkiem słodkich serduszek na spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń