sobota, 1 grudnia 2012

56.

Cześć Wszystkim! 
Dziś wstałam bardzo szybko, a spania nie miałam w ogóle, jak to w soboty zazwyczaj u mnie bywa( szkoda, że tylko w soboty). Aby umilić Wam początek weekendu przygotowałam kolejne zdjęcia. Uwielbiam takie typowo proste i dziewczęce stylizacje. Może nie jestem jakąś wielką fanką różu, ale dość dobrze się w nim czuję, a to chyba najważniejsze, prawda? ;)
Uprzedzę pytanie i powiem na wstępie, że nie było mi zimno- jakkolwiek to wygląda! 
Jeśli jutro pogoda również będzie w miarę do wytrzymania( mówię tutaj o braku śniegu, wiatru i deszczu) to na pewno zdziałamy coś z Anitką :)



zdjęcia robione nowym obiektywem: KLIK 












bluzka- house
spódnia- odkupiona od Pauliny :)
buty- www.deezee.pl
rajstopy- www.allegro.pl
bransoletki- Włochy
pasek- n/n
naszyjnik- www.katherine.pl



WYNIKI KONKURSU: KLIK !
FACEBOOK: LIKE !


pozdrawiam cieplutko 

73 komentarze:

  1. Pięknie w niej wygladasz ;* P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówisz , że ci nie było zimno .. a tu na jednym ze zdjęć gęsia skórka ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam przeważnie gęsią skórkę ;)

      przyczepią się do wszystkiego...

      Usuń
    2. ok -,-
      żałosne.. nie przejmuj się Dianka! :*
      zawsze znajdzie się ktoś do zazdrości..

      Usuń
    3. wiem, wiem zdążyłam się przyzwyczaić ;)) ;*

      Usuń
  3. Uwielbiam Cię! Jeden z najlepszych Twoich zestawów:*

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz idealnie, jak prawdziwa, słodka dziewczyna ;) Powiem ci, że bardzo ci do twarzy w tych kolorach ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz! stylizacja boska.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie każda Twoja stylizacja jest prawdziwą perełką. Twój blog jest świetną inspiracją:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka bluzka w Housie?! Piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. żałosne chwalić się nowym obiektywem.... I to dość cienkim....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musicie coś dopowiedzieć? że dziewczyna oznajmia nam że zdj robi nowym obiektywem to od razu się chwali? nie koniecznie ...
      co do stylizacji, to świetnie wyglądasz! ślicznie Ci w tym kolorku ! :*
      POZDRAWIAM :)

      Usuń
    2. samo to że oznajmia nie ale link jest dosc wymowny. i mysle ze ona nie potrzebuje adwokata xDD

      Usuń
    3. tak chwalę się, zaraz Wam nowe skarpetki zalinkuje. ogarnijcie
      po to mam bloga żeby coś pokazywać

      Usuń
    4. to od razu ją hejtujcie za to, że wam link do obiektywu dała. ;d
      mądre.

      Usuń
  9. Pięknie wyglądasz, bardzo lubię takie kolorki. Ciekawy blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i jak ten nowy obiektyw? też właśnie planuje zakup jakiejś portretów-ki do nikona :)

    bardzo fajna, dziewczęca stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. marzy mi się taka spódniczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog! Twoje stylizacje są przepiękne i niesamowite!
    Dołączyłam do obserwacji + liczę na rewanż z Twojej strony :D

    http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja :)uwielbiam tą spódniczkę:)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja :)uwielbiam tą spódniczkę:)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wyglądasz! :)
    I żałośni są ludzie którzy piszą te durne komentarze i się do wszystkiego przypiepszą..
    Czekam na kolejne wpisy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za pozytywne komentarze i ze wchodza tu tacy ludzie :) like

      Usuń
  16. Świetna jest ta stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje twojego bloga i jest świetny;) Tak trzymaj, a te wredne komenatrze to można olewać bo naprawde zmieniłas się na lepsze;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne kolorki ! róż z granatem- rewelka !
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. trzeba jeszcze udostępnić konkurs na fc :( nie moje wymogi, niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna, delikatna i dziewczęca stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. http://ashplumplum.blogspot.com/2012/12/giveaway-romwe-bon-100.html zapraszam :) do wygrania bon romwe 100$ : ) pozwól zrobic sobie prezent na święta ! wygraj

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny zestaw, sama noszę podobnie- koszulka włożona w spódniczkę i do tego pasek, zawsze się sprawdza ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. slicznie wygladasz, uwielbiam twoje wlosy ! :)


    zapraszam do siebie :)! obserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  24. Strasznie mi się podoba Twoja stylizacje i ten jesienny nastrój uchwycony na zdjęciach! :) A.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mimo, iż za różem nie przepadam - Twój zestaw ma w sobie pewien urok i podoba mi się . Bardzo fajne dodatki w postaci biżuterii :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, czekamy na jesienne zestawy :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super! Stylizacja i zdjęcia cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna ta spódniczka! mimo, że za różem nie szaleję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak pięknie, świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowity blog, masz świetny styl! Dodaję do obserwowanych oraz zapraszam do mnie http://when-you-belive.blogspot.com/ :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię takie słodkie, dziewczęce stylizacje :) Róż? jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz przepięknie - tak uroczo, dziewczęco i romantycznie, a takie zestawy chyba najchętniej oglądam :) Poza tym jesteś śliczną dziewczyną i aż miło patrzeć na Twoją uśmiechniętą twarz!
    Bluzka i spódniczka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. I loveeeee your outfit!
    Would you like to follow each other? My blog is just starting out and could use some help.

    http://jayhags.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. oczywiście, że obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne zdjęcia ;*
    zapraszam do siebie i miło będzie jak zaobserwujesz mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  36. zgadzams ie z kolezanka wyzej jestes sliczna ! stylizacja 100 procent w moim stylu slodka i urocza


    SPRAW SOBIE PREZENT NA ŚWIĘTA WYGRAJ U MNIE NASZYJNIK !
    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/12/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna stylizacja! Masz świetny gust :) jestem tu pierwszy raz, ale podoba mi się ;)
    zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładna spódnica!

    Również zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  39. dziękuje, jesteś prześliczna! ;) I jasne , że obserwuje. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  40. spódniczki zazdroszczę, pięknie komponuje się z bluzeczką! A do tego idealnie dobrane dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczna stylizacja ^^
    uśmiechaj się częściej! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaka wesoła stylizacja :) W kilku twoich notkach widziałam zabójcze rajstopy. Zdradzisz mi link do tego sprzedającego na allegro ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja, wszystko ze sobą ładnie współgra. :)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bosko wyglądasz, mi by było zimno :P. Nie mogę się napatrzeć na zdjęcia, jesteś śliczna :)).
    Buziaki :*.

    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs- do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna, jakże dziewczęca, delikatna stylizacja :) choć ja nie lubię takich ubrań, to na Tobie wygląda ekstra :)


    Możemy sie razem zaobserwować ;) napisz co o tym sądzisz :P

    OdpowiedzUsuń
  46. rewelacyjnie wyglądasz:)
    połączanie kolorów jak najbardziej trafione:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow jakie piękne zdjęcia ;) Masz przepiękny uśmiech ! ; ))


    Obserwuję ;3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; )
    www.everybody-s-perfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. zapraszam na a-she-wolf.blogspot.com - nowe alexislands. :D
    ps. najbardziej podoba mi się zdjęcie, gdy masz liście w dłoniach :]

    OdpowiedzUsuń
  49. kiedy bd nowy post? ; ) ;********

    OdpowiedzUsuń
  50. jak robisz takie sliczne 'loki' ? bo sa na prawde piekne i dziewczece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj z włosami nie robiłam absolutnie NIC :)

      Usuń
  51. Hey this is kinda of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
    I'm starting a blog soon but have no coding expertise so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!

    Also visit my website: acheter followers

    OdpowiedzUsuń
  52. continuously i used to read smaller content that also clear their motive, and that
    is also happening with this article which I am reading here.



    Feel free to surf to my web site :: vues youtube

    OdpowiedzUsuń
  53. I don't even understand how I stopped up here, but I believed this post was once great. I do not recognize who you might be however definitely you're going to a famous blogger when you aren't already. Cheers!

    my webpage: Achat tweet pas cher

    OdpowiedzUsuń