czwartek, 6 grudnia 2012

57.

Z racji tego, że do szkoły miałam na później i dzisiaj 'Mikołajki'- niewątpliwie najprzyjemniejsze i najbardziej oczekiwane święto dla większości osób- przygotowałam kolejny post. Zdjęcia tym razem robiła Mariola, która poświęciła się dla mnie i wstała trzy godziny wcześniej. Mimo minusowej temperatury i odmrożeniu dłoni, jakoś sprostałyśmy zadaniu! Później gofry i gorąca czekolada dała nam dużego kopa, aby przetrwać dalszą część dnia. Chociaż za zimą nie przepadam to śnieg oraz widok choinek, ozdób i światełek wprawiają mnie w niezwykły nastrój i przypominają, że coraz bliżej święta- a to już uwielbiam bez dwóch zdań! ;)

A Wy co dostaliście od Mikołaja? :)













sweter- New Look
spódniczka- odkupiona od Pauliny :)
kurtka- New Yorker
torebka- Glitter
buty- deezee
drugie buty- atmosphere
rajstopy, komin- allegro
pasek- szafomania
kołnierzyk, bransoletka- katherine
zegarek- edibazzar



49 komentarzy:

  1. Co tam mróz, ważne, że są zdj ! haha : *
    Gofry i czekolada mmm : *
    kuurde doobre, te zdj, doobre ! : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe tez tak mam, ale u mnie sniegu jeszcze nie ma za bardzo :]
      fajne rastopyyyyyy :))

      United Kingdom Of Fashion

      :)

      Usuń
  2. Nie no, geeenialne ;))

    Zapraszam do sb ;3

    www.casprzet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or just follow me and I will follow you too =)

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ta kurtka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam zmuszona kupić, bo zupełnie nie widzę daleko ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ci nogi śmiesznie wyszły na niektórych zdj;p
    ale ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a propos nóg to dlaczego tak czasem się dzieje że w spodniach jedna nogagawka cały czas się przekręca, w sensie,ze szycie nie wychodzi z boku?

      Usuń
    2. hmm w sumie nie mam pojecia, ale mi tez sie tak dzieje w mocno obcisnietych spodniach :P

      Usuń
  7. ale wyglądasz super! <3 bardzo podoba mi się ten outfit. sweter jest magiczny, a spódnica zwala z nóg <3 super! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie.: *
    Pierwsze Ty się pochwal, co dostałaś, chyba że byłaś niegrzeczna.. :P

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze jestem grzeczna ; )) pieniadze.

      Usuń
    2. Hehe. :)
      O, fajny prezent. :D ile.?
      Jak nie chcesz to nie odp. :P

      :*

      Usuń
  9. co ja tu będę pisać cudna i tyle ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś piękna i stylowa
    obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie wyszłąś:D

    Zapraszam:D

    OdpowiedzUsuń
  12. ten różowy jest taki słodki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za komentarz. Fajna stylizacja! PO dłoniach widać że było zimno.


    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cały zestaw bardzo mi się podoba :) Różowy kolor pasuje do Twojej urody :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz taki niesamowicie przyjemny uśmiech! aż sama się uśmiecham oglądając Twoje zdjęcia! :D

    Pozdrawiam :)
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  16. kołnierz ze swetrem jest cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejciu, jestem u Ciebie pierwszy raz, a już Cię uwielbiam ! Genialny masz styl :) Wszystko do siebie idealnie pasuję po prostu- MEGA, MEGA, MEGA ! <3
    Oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna stylizacja ! :) Super masz sweter i fajnie on wygląda w połączeniu ze spódnicą ! :) Może obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana zapraszam Cię serdecznie na Sylwestrowo-Świąteczne rozdanie na moim blogu!♥ http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2012/12/giveaway-with-wholesale.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Przy okazji to piękna spódniczka i cudownie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale jesteś piękna. Jak ktoś wyżej napisał, idealnie outfit skomponował się z Twoją urodą <3
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jejks te różowe lordsy są cudowne ! mam czerwone i do niczego mi nie pasują:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Rajstopy,zegarek,bransoletka,różowe buciki i wszytko wygląda cudownie :) Uwielbiam takie stylizacje :) Bardzo podziwiam za założenie niskich bucików w taki mrozik :) Pozdrawiam :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh my god, so cute! Love all the little details (the studs!) and the pink loafers! Lovely!

    http://lasaloperie.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  25. siwetnie wygladasz, bardzo fajne polaczenie :)
    Zapraszam do mnie - obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. uroczo wyglądasz w tym zestawie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. girl,you look fabulous and you've got an amazing and stylish blog!Love your every single poutfit post,so stylish and they show your personality- amazing job dear!Following you now!Hope you can follow me back <3 kisses!

    OdpowiedzUsuń
  28. niesamowite rajstopy *o*
    zapraszam do siebie na smashedsmithereens.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny outfit! bardzo mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. jak zobaczyłam Twoja pierwsz fotke to pomyslalam, ze masz co najmniej 2 tysiace obserwatorow jestem pod mega wrazeniem! obserwuje!

    zapraszam do mojego konkursu- do wygrania biżuteria!
    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/12/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się ostatnio nawet nie chce nosić spódnic, bo jest tak okropnie zimno - chyba muszę to naprawić ;) Świetnie wyglądasz, rozjaśniasz zimowe dni.

    Une Dandizette

    OdpowiedzUsuń
  32. buty mi tu nie pasują, ale cała reszta bardzo! świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Spódnica i rajstopy są świetne! Naprawdę bosko w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  34. jejku napatrzeć się nie mogę, wyglądasz obłędnie po prostu ;)!

    OdpowiedzUsuń
  35. cudny sweter! nie wiem czy nie połączyłabym tego zestawu z jasnymi rajstopami, chociaż te są genialne to trochę mi nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  36. uroczo i tak słodko!!<3 piękne..obserwuję!<3

    OdpowiedzUsuń
  37. ile dałaś za kurtke

    OdpowiedzUsuń
  38. ładny sweterek, ale ogólnie troszkę za dużo tego wszystkiego masz na sobie;)

    OdpowiedzUsuń