niedziela, 9 grudnia 2012

58.

Witam wszystkich w niedzielne popołudnie! :*
Za oknem straszna pogoda. Z góry także chciałam przeprosić za jakość zdjęć.. Są zdecydowanie za ciemne i jakościowo nie takie jak chciałam, mimo że były robione po godzinie 11. Tak jak już wspominałam... zima to trudny przeciwnik! 

Moją miłość do burgundu mogliście zaobserwować już wcześniej. Dlatego ostatnio nabyłam kardigan i kapelusz- właśnie w tym kolorze. ; )












koszula- Włochy
kardigan- allegro.pl
sukienka, buty- n/n
kapelusz- top secret
rękawiczki- h&m
torba- fleq.pl
rajstopy- gatta






31 komentarzy:

  1. ile kosztował kapelusz? :) napisz proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on jest filcowy?

      Usuń
    2. przepraszam, zapomniałam wspomnieć, że jest prześliczny, przecudowny i przepiękny, naprawdę! :* a blog świetny i oby tak dalej Dianka, pozdrawiam ciieplutko ;)

      Usuń
  2. burgund świetnie prezentuje się z ubraniami o kolorze perłowym :) pomyśl nad tym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję Twój blog od jakiegoś już czasu i przyznam że idzie ci coraz lepiej. :))
    Urzekł mnie kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej;) od poczatku sledze Twojego bloga I jest on na prawde bardzo dobry z braku czasu moze raz skusilam Sie napisac komentarz ale w sumie moglabym Ci powiedziec, bo pisac nie lubie;) w Twoich stylizacjach jest cos takiego co przyciaga mnie na Twojego bloga, cidziennie patrze czy nie dodalas cos nowego;) pisze z prosba abys dodawala wiecej zdjec gdyz bardzo mnie inspiruja Twoje stylizacje;) musze Ci Sie przyznac ze bardziej podobaly mi Sie te z lata, mialy tyle barw, radosci i uroku;) ale to pewnie dlatego ze lato jest moja ulubiona pora;) no musze wspomniec tez ze bardzo Cie podziwiam za te zdjecia z zimy, bo naprawde ciezko wyjsc na mroz w tak cieniutlich rejstopkach, probowalam wiec wiem jak to jest;) licze na wiecej zdjec, pozdrowienia I gorace buzoaczki;) napisz cos w blogu wiecej o sobie, laczy mnie z Toba na pewno zakupoholizm;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooh! Cieszę się bardzo. Wiem, że letnie zdjęcia były dużo lepsze. Po pierwsze zdjęcia a granicą mają inny urok, a po drugie wiadomo, że można zaszaleć, a nie ograniczać się do jednego płaszcza :).
      a co do rajstop to staram się, bo spodnie średnio lubię; p

      Usuń
  5. To nie jest mój gust jeśli chodzi o ten zestaw ale ogółem blog fajny ;))

    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. burgund to piękny kolor :) ciąg dalszy mojego zachwycania się Twoimi włosami.. :D
    kiss!

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja uwielbiam takie wyczucie stylu- super

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie do Ciebie pasuje ten kolor <3

    Masz piękne włosy

    + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz pięknie+ boski kolor swetra! A.

    OdpowiedzUsuń
  10. idealne usta *-*

    Jeżeli masz ochotę zaobserwować mojego bloga to będzie mi miło! :)

    Oczywiście się zrewanżuję i zrobię to samo z Twoim.

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. omo <3 wyglądasz pięknie
    śliczna koszula

    może poobserwujemy ;>;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie wyglądasz ;)
    Świetne kolorki ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania piękny naszyjnik ;)
    Warto spróbować ;)
    http://agelamarvelous.blogspot.com/2012/12/contest-with-toowee.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, wyglądasz jak z bajki!

    OdpowiedzUsuń
  14. za ile kupiłaś ten aparat? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakiego tuszu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie Ci w tym kapelusiku:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kapelusz :)
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniały, cieplutki zestaw na ciele Twym!

    OdpowiedzUsuń