niedziela, 13 stycznia 2013

66. Sweter DIY.

Piękna, słoneczna niedziela i czas spędzony z Anitką ;).
Dziś stylizacja w moich ulubionych i delikatnych kolorach, gdzie główną rolę gra sweter z krzyżem DIY. W końcu go skończyłam! Przyznam szczerze, że zjadł mi on masę czasu, w oczach tylko mieniły mi się złote ćwieki  i chciałam powiedzieć 'dosyć' po połowie! Dlatego mam nadzieję, że spodoba się efekt końcowy. 
ciumek : *














sweter- n/n +DIY
buty- n/n galeria
spódniczka- szafa.pl
rajstopy- allegro.pl
zakolanówki- gatta
bransoletki- katherine.pl



http://warszawa.naszemiasto.pl/artykul/galeria/1686551,miss-kosmetyczek-2013-wybieramy-najpiekniejsza-karolina-wysocka-z-krosna,galeria,4239027,id,t,tm,zid.html ---> moja koleżanka bierze udział w konkursie. KLIKNIJ W LINK I ZAGŁOSUJ! To nic nie kosztuje, a możemy jej pomóc wygrać. Z góry wszystkim dziękuję : *



34 komentarze:

  1. farbowałas włosy ?:>

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem Ci szczerze,że ładnie się ubierasz,ale mało oryginalnie! czekamy na nowy styl!

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, nie poznałam cię ;*
    cudownie ci w takich włoskach*.*
    pamiętaj o rękawiczce : )

    OdpowiedzUsuń
  4. sweter masz genialny! ;) uwielbiam oglądać coraz to nowsze twoje stylizacje! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli można spytać to czemu zdecydowałaś się akurat na krzyż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak pewnego pięknego dnia sobie umyśliłam akurat krzyż!: )

      Usuń
  6. Sweter genialny, chyba bym nie wytrwała przyszywając tyyyyle ćwieków :* Ale efekt warty :P

    Pozdrawiam,
    streetofjellies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jeeeeeny no! piekna stylizacja! takie wszystko zgrane i pasujące do siebie :) Masz tez cudowne nogi, nie takie wychudzone tylko w sam raz, bardzo mi się podobają. Co do ćwieków i zmęczenia to ja tak miałam gdy robiłam krzyż na starej,dżinsowej kurtce-też miałam dosyć ale opłacało się! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie się prezentujesz!:)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny sweter warty poświęcenia.
    Ładnie wyglądasz!
    Pewnie bardzo miły w dotyku ten krzyż...;)
    : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, ależ Ty śliczna! Stylizacja bardzo dopracowana i mimo ćwieków - delikatna:) Mam nadzieję, że nie zamarzłaś;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta,
    Pyzoletka

    OdpowiedzUsuń
  11. love your tights, so glad i stumbled across your blog! let's follow each other! xx

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha : * świetnie Ci wyszedł :>
    się namęczyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku cudny sweter , noi ty rzecz jasna ! :* czy moglabys wykonac podobmy na zamowienie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej dziękuję :*
      nie wiem czy by się komuś opłacało, bo to się liczy z kosztami, np. u mnie: sweter ponad 100zł do tego poszło 375 ćwieków + maaasa pracy :(

      Usuń
    2. a mogłabyś mi powiedzieć , gdzie sweter kupiłaś w jakiej galerii ? :) cudna :*

      Usuń
  14. co oznacza taki krzyż ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam krzyżyki, w każdej postaci. A co oznacza? osobiście jestem chrześcijanką.

      Usuń
  15. motyw krzyża średnio spoko w tym wydaniu, ale co kto lubi. Szacun za włożoną pracę, wyobrażam sobie, ile to musiało trwać! Ja bym chyba umarła ;D Plus - fajne masz rajstopki.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna bluza! genialna! całość boska!

    OdpowiedzUsuń
  17. ile buty kosztowały ? i gdzie kupiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietna stylizacja, ale cos czuje ze troche pomarzlas podczas robienia tych zdjec ; )

    Wzajemne obserwowania ?

    OdpowiedzUsuń
  19. I love the tights !

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny zestaw :) + obserwuję

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. zdajesz sobie sprawe ze inspirujesz ludzi ? :* :D
    jak zawsze pieknie ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. o, fajnie wyszedł ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń