sobota, 19 stycznia 2013

67. Black & Ecru.





Na początku chciałam przeprosić, że tak rzadko tutaj bywam.
Mam pochłonięty cały czas, a zima nas bardzo polubiła jak widać na poniższych zdjęciach i coś czuję, że jeszcze długo z nami zostanie. Pomimo tego, nadal ubieram spódniczki i nie rezygnuję z rajstop, które lubię najbardziej. Przy kilku stopniach poniżej zera mogę jeszcze w nich wytrzymać, nie umierając z zimna !

+ Przy okazji chciałam podziękować za tyle "lubię to" na moim FANPAGE ! Jesteście cudowni ♥
















koszula- primark
spódnica- mosquito
buty- fleq.pl
płaszcz- sh
plecak- znaleziony na dnie szafy
komin, rajstopy- allegro.pl
czapka- cropp
rękawiczki- n/n



KLIK TUTAJ --> moja koleżanka bierze udział w konkursie. KLIKNIJ W LINK I ZAGŁOSUJ! To nic nie kosztuje, a możemy jej pomóc wygrać. Z góry wszystkim dziękuję : * DO KOŃCA ZOSTAŁO KILKA GODZIN !

57 komentarzy:

  1. Piękny ogórek ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnaa ;*
    na tym mosquito można płacić w złotych polskich czy tylko tam w euro itd ? ;d z góry dzięki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie w złotówkach, przelewem bankowym :)

      nie ma za co :*

      Usuń
  3. ile miesięcznie wydajesz na ubrania?

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie naprawdę! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, ślicznie wyglądasz :)
    Obserwuję+ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dodałabym do butów trochę ćwieków, bez nich są takie nijakie :D
    ale ogółem dobry secik ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do takich butów ćwieki? aha.
      +każdy ma swoje zdanie, szanuję to i wyrażam swoje ;d

      Usuń
  7. Ale śliczna jestes :* Dzięki za komentarz, ja już obserwuje i czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska stylizacja :)))
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczka! <3 zakochałam się w niej !
    ja już obserwuje, Twoja kolej kochana :*

    www.marcheri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna czapka, ostatnio kupiłam podobną♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka cudowna stylizacja! :)
    Plecak, buty szczególnie wpadły mi w oko.
    Wyglądasz świetnie!
    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfect skirt !

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za komentarz;) super blog

    OdpowiedzUsuń
  14. też kocham "miętę" ;) masz bardzo, bardzo ładne włosy

    OdpowiedzUsuń
  15. Genilna stylówka !

    Jeśli masz trochę czasu wpadnij do mnie !:) http://www.blogger.com/profile/08515604761460804395

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejciu chyba najlepsze zdjecia w zimowej scenerii!
    Przepiękna ty a także tło! :))
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna koszula;) u mnie podobna kolorystyka na blogu tylko jeszcze dodałam czerwone dodatki:)

    zapraszam:) dodaje do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :) Ja już bym zamarzła w rajstopach ;/ A też właśnie lubię w nich chodzić .
    Jasne, że obserwujemy ! Czekam teraz na Twój ruch. :)
    Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ten zestaw jest świetny <3 wyglądasz w nim po prostu cudnie :) obserwuję, lubię na fejsie, będę tu wpadać! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten plecak świetnie pasuje do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale jesteś świetna! Masz świetny styl ;o i do tego piekielnie ładna :) Dodaję do obserwowanych nie ma innej opcji, zaglądaj częściej!

    OdpowiedzUsuń
  23. + jestem dwusetnym obserwatorem! gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakbym miala zakladac bloga ,bylabys dla mnie wielka inspiracja ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  25. masz przecudowną spódniczkę, cały zestaw wygląda idealnie :3

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyglądasz *-*

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie zestaw mi się podoba ! Ładnie :)
    Mam nadzieje, że zima jeszcze troche z nami zostanie :)
    Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. więc obserwujemy kochana ? jesteś śliczna :)

    www.marcheri.blogspot.com
    www.facebook.com/Marcheri55

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo podoba mi sie Twoja koszula! <3
    zapraszam do mnie http://pperoni.blogspot.com/
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko mi się bardzo podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo podoba mi się spódnica, wyglądasz w niej rewelacyjnie. ;) i buciki też cą bardzo fajne, chętnie sama bym takie kupiła. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy lity są wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam litów, ale właśnie dzisiaj zamówiłam czarne! :)
      Dam znać jak wypróbuję.

      Usuń
  33. Przepięknie wyglądasz :) Super koszula i jakkolwiek mam serdecznie DOŚĆ śniegu, to tło dodaje jeszcze większej magii zestawowi :))) Jak B.Waldorf ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądasz :) Koszula jest śliczna. Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  35. You are so beautiful !

    Http://Fashioneiric.blogspot.Com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialny zestaw ! Obserwuje :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    http://look-like-hipster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna spódniczka, ogólnie cała stylizacja świetna. czerń jest niepowtarzalna i słodko Ci w czapce :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. nie dość że śliczna to jeszcze jak ubrana ;*
    nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny ten plecak, szkoda że ja nie mam takiego na dnie szafy :)

    OdpowiedzUsuń