wtorek, 22 stycznia 2013

68. Electric color.



Ogromnie się cieszę, że udało mi się zrobić te zdjęcia! Nadrabiam zaległości i postaram się bywać tu częściej i systematyczniej. Już odliczam dni do rozpoczęcia ferii. Dzięki temu będę mieć więcej wolnego czasu, który poświęcę w większości na bloga. Ta stylizacja już od dawna chodziła mi po głowie, ale jakoś nigdy nie mogłam jej zrealizować. W końcu się udało! Ponadczasowa czerń połączona z tak elektrycznym i wyrazistym kolorem, który wszystko ożywia. :)











koszula- Bershka
spódnica- mosquito
ramoneska- no name, galeria
buty- deezee
torebka- Włochy
rajstopy- allegro
bransoletki, pierścionek- katherine

59 komentarzy:

  1. ależ pięknie się prezentujesz ! :)
    POPROSZĘ FERIE BO CHCĘ CIĘ JAK NAJCZĘŚCIEJ OGLĄDAĆ W TAKICH CUDNYCH STYLIZACJACH!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. woow , you're amazing!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin and fb if you want...just let me know :3 <3

    Join my ROMWE GIVEAWAY!

    New Outfit Post!

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu przepisałaś się do szczepanika ? przecież gzk. jest na bardzo dużym poziomie.... jeżeli chodzi i prawo... na początku trafiłaś dobrze... ale czy dużo nauki to powód do zmieniania szkoły ? zapewne nie tylko to....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu zmieniłam. szybka decyzja. Jakoś nie widzę w tym większego problemu gdzie chodzę do szkoły. Nie wiem czemu wszystkim to przeszkadza teraz.

      Usuń
    2. pewnie nie wyrabiałaś, jak się w głowie ma tylko strojenie i koleżanki to w sumie nie dziwne hehe

      Usuń
    3. jprdl ty wyżej ogarnij się. zmieniła szkołę bo to jej wybór a ty się nie wtrącaj :/

      Usuń
  5. Gdzie się podział Twój uśmiech?

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zachwycona! idealnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh, jak ja lubię to połączenie kolorów!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karmelowe koturny połączone z równie śliczną torbą w tym samym kolorze! <3
    Ramoneska świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękniejesz z dnia na dzień ! piękny zestaw na te szare , smutne dni. Ale.. uśmiechnij się bo wyglądasz piękniej! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :* będę o tym pamiętać :D

      Usuń
  10. wow super zestaw i genialne fotki !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądam Twoje notki i stwierdzam, że masz BOSKIE buty forever. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś prześliczna! Genialny zestaw, super, super, super! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfect outfit :)

    Http://Fashioneiric.blogspot.Com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  14. oo! nowy nagłówek prawda?
    ŁADNY :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wchodzę , patrzę genialny nagłówek <3 zjeżdżam dalej - genialna stylizacja ! spódnica mi się strasznie podoba :) Ale nie było Ci zimno ? ;>
    ja zapraszam do mnie : http://jesuiscaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo slyszec ;) a do zimna mozna sie przyzwyczaic :)

      Usuń
  16. świetne to zestawienie! i ten pomarańcz! :)) ale nie zamarzłaś kochana? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś śliczna, a w Twojej stylizacji się po prostu zakochałam. Z tego co widzę, to masz ciekawe pomysły, świetne zdjęcia i bardzo podoba mi się nagłówek bloga, dlatego obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie! Zobaczyłam na stylio i od razu weszłam :). Jeszcze te końcówki włosów i bransoletki - uzupełnienie idealne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Diana! Musze to napisac :) Masz dopiero 16 czy 17 lat, a Twoj blog juz pojawia sie na stylio.pl czy szpileczkach w pierwszej setce. Twoja twarz, Twoj blog pojawia sie na glownych. Bardzo duzo wiesz o modzie, pokazujesz dziewczynom jak fajnie, stylowo i modnie sie ubrac, nawet za niewielka cene. Jestes najmlodsza blogerka, ktora tak doskonale radzi sobie z wyzwaniem jakie jest PROWADZENIE bloga. (przynajmniej jaka kojarze) Inspirujesz wiele, wiele nastolatek. Nawet jezeli ktos Cie krytykuje, a niestety widze po niektorych komentarzach to nie poddawaj sie ;) Kto wie moze za kilka lat bedziesz najlepsza modowa blogerka... :****** Komentarze sa po to by wyrazac swoje zdanie, ja wyrazilam swoje i jestem zadowolona. Pozdrawiam imienniczke ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za komentarz, aż mnie coś ruszyło :D
      też pozdrawiam ;*

      Usuń
    2. ciesze sie :*

      Usuń
  20. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  21. ile masz w talii i w biodrach.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a możesz się zmierzyć?

      Usuń
    2. ale po co Ci moja talia i biodra?

      Usuń
    3. wyglądzasz idealnie i chciałabym wiedzieć

      Usuń
  22. ŁAŁ! Przeglądnęłam chyba wszystkie twoje posty ale nie żałuję ! Cudowne stylizacje!! A te letnie aż napawają optymizmem, ach gdzież tu do lata i wakacji :marzyciel:
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post! ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. wow thats hot ! i love the bag !!!
    Maybe we follow each other!? Let me know :) Greetings & happy weekend !
    www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  24. genialna stylizacja ! :)
    Rzeczywiście czerń z takim żywym kolorem świetnie się razem reprezentują. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zrób więcej stylizacji w spodniach, legginsach czy tregginsach bo własnie tego tutaj mało. A zestawik fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubię swoich nóg w spodniach, ale się postaram ;)

      Usuń
  26. rewelacyjnie tu! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie! Czerń ze wszystkim świetnie współgra <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Doskonałe połączenie - podoba mi się ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Really GREAT Look!!! I love this!!!

    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko piękne. *.* ale skąd ty bierzesz na te wszystkie stylizacje pieniądze :o .

    OdpowiedzUsuń