niedziela, 27 stycznia 2013

69. Burgundy paradise.

Witajcie kochani! :)
Kolejny raz możecie zobaczyć u mnie burgund. Bezapelacyjnie, jest to jeden z moich ulubionych kolorów tego sezonu i coś czuję, że szybko mi się nie znudzi, a w szafie zawsze znajdzie się dla niego miejsce. W dzisiejszej stylizacji sukienka gra rolę spódniczki. Możecie także zauważyć, że w końcu zdecydowałam się na zakup czarnych a'la litów. Już od dawna miałam taki zamiar, ale zawsze doszukiwałam się jakiś minusów i kupowałam inne buty. Po przyjeździe kuriera od razu je rozpakowałam i przymierzyłam. Są bardzo wygodne i nie żałuję! Marzę jeszcze o brązowych. Zresztą wszystkie są piękne 
a Wy co o nich sądzicie? :)



















sukienka, sweter, koszula, ramoneska- no name, wszystko galeria
buty- papilion.pl
kapelusz- Top Secret
rajstopy- Gatta
biżuteria- katherine.pl

45 komentarzy:

  1. Ten turkusowy sweterek popsuł to. Bez niego - niebo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba byłoby za łyso. ale dzięki :)

      Usuń
    2. Nie bądź taka przemądrzała...

      Usuń
    3. nie rozumiem. dziewczyna dobrze mysli, ze byloby za ''pusto'' bez sweterka. a anonim od razu z przemadrzaloscia wyjezdza ...

      Usuń
    4. Napisalam tylko, to co ja myślę, wedle własnego gustu. Bo nie podobają mi się radykalne połaczenia kolorow. Raczej np. burgund i czerń czy brązy z bielą. Żebyś Diano nie pomyślała, ze chce Cię od razu pojechać. Lubie Twoje stylizacje chociaż nigdy Cię na zywo nie widziałam:)

      Usuń
    5. wiem, wiem bo kazdy ma inny gust. dlatego napisalam, ze dziekuje za rade :)

      Usuń
  2. Kolor swetra świetnie dopasowałaś do burgundu ;)
    Ożywił cały zestaw. <3

    Pozdrawiam,
    streetofjellies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To sukienka? :o Już miałam napisac gdzie kupiłaś spódniczke :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://4.bp.blogspot.com/-Vk_0o5iz_is/UO7E3LEDvcI/AAAAAAAAEDk/fGDViv2j3kY/s1600/21.jpg to ta sukienka :)

      Usuń
  4. ile teraz ważysz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 51 kg :( ale od 5 dni zaczęłam inaczej jeść, żeby schudnąć ;p tyle tylko, że zdrowiej tym razem ; )

      Usuń
    2. zdrowiej, czyli jesz 5 posiłków dziennie? :D Powiedz co jesz w szkole, kanapke czy coś innego? ;)

      Usuń
    3. tak ;). w szkole akurat kanapkę.

      Usuń
    4. masz cierpliwosc zeby odpisywac na takie idiotyczne komentarze .. co to kogo obchodzi co i kiedy jesz..
      wygladasz świetnie uwielbiam twój styl ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. czy mozesz napisac cos wiecej na temat tych butów są cudowne od zawsze mi sie podobaja ale mam co do nich duzy dylemat zwiazku z wysokością tych pieknych bucikow <3 powiedz czy sa w miare stabilne i dla osoby która radzi sobie na szpilkach do 9 cm da rade? z gory dziękuje za odpowiedzi ; ) a stylizacja cudowna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja też na sto procent nie byłam przekonana, sama platforma przeraża! Ale są wygodne i stabilne! I w sumie nie żałuję!:)

      Usuń
  6. fantastyczna stylizacja, bardzo mi się podoba zestawienie kolorów:)
    dodaję do obserwowanych i będę zaglądać częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie. I się uśmiechasz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ramoneske gdzie kupowalas ?;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bez turkusu było by znacznie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. możesz podac dokladnie co jesz i w jakich proporcjach ? byłabym ogromnie wdzieczna , bo sama wiele razy zaczynałam i konczyło sie to róznie na moim zdrowiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz do mnie na e-maila to Ci podeślę, żeby tu nie spamować :)

      Usuń
  11. świetny blog! bardzo podoba mi się ta stylizacja!
    obserwuje :)

    proszę zagłosuj na mnie w konkursie ANSWEAR.com!!
    http://apps.facebook.com/click_contest/page/gallery?fanpage=456&lang=pl

    z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja :) a sweterek jest boski ;)
    http://voggyoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jedna z gorszych stylizacji, aczkolwiek pozostałe są świetne ! =) jak już wiele osób zauważyło nie pasuje tutaj sweterek, ale każdy się uczy, i mam nadzieję że następna będzie lepsza. Trzymaj się tego co robisz, bo masz potencjał =) !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe pomysły na stylizacje :)
    Zaglądnę tu jeszcze.
    Pozdrawiam.
    (http://trzy-etapy-zycia.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupuję Cię całą! Wyglądasz niesamowicie! Piękne zestawienie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w Twoim blogu, dodaje do obserwowanych :)


    Pięknie wyglądasz :)


    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :)


    Zapraszam na nowy post


    www.POLINEFASHION.pl


    Kiss :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie połączyłaś burgund z turkusem , jestem zachwycona tym zestawem !

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za odwiedziny na moim blogu :* Również masz świetnego bloga i wg jest bardzo ładna :* Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję <3
    Wyglądasz znakomicie! Kolor swetra cudownie komponuję się z burgundem! Jestem zachwycona!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  20. moim zdaniem genialne! wyglądasz świetnie, że ojejku :D szkoda, że ja tak nie potrafię dobierać ciuchów do stylizacji :/ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz. Jesteś śliczna, urocza i napradę bardzo ładne <3
    Nie pomyślałabym żeby połączyć niebieski i bordo, genialnie się to skomponowało.
    Podoba mi się bardzo, bardzo (:


    XOXO, elverka

    OdpowiedzUsuń
  22. uważam, że jest mega! i właśnie turkus robi całą stylówę bo przełamuje ten zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. love how you did your hair. it looks gorgeous! thank you for stopping by my blog. I love your blog and am following now. i hope you follow back.

    OdpowiedzUsuń
  24. zachwycam się Tobą! :)
    btw. jak Ci idzie, a propos naszej korespondencji e-mailowej? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. co za cudowny outfit!

    www.ochaber.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. cyz mogabyś napisać coś na temat swojej cery tzn. jak o nią dbasz i co robisz ze nie masz żadnych niechcianych wyprysków czym myjesz, smarujesz, maskujesz twarz? przepraszam ze tyle pytan ale masz cudowną cerę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest cudowna, a raz w miesiącu to nawet katastroficzna :)! Używam tylko mleczka, toniku zwykłego i jakąś maść na receptę ;p

      Usuń
  27. Jeżeli chodzi o burgund też stał się jednym z moich ulubionych kolorów :)! Mam spodnie w tym kolorze, prezentują się świetnie! Co do butów..Bardzo mi się podobają. Nadają się na wiosnę, czy są ocieplane? :)

    OdpowiedzUsuń