sobota, 9 lutego 2013

71. Winter holidays.




W końcu doczekałam dnia, w którym mogę oficjalnie powiedzieć "ferie czas zacząć". Zapewne dwa tygodnie zleci mi jak jeden dzień, ale postaram się je wykorzystać w stu procentach! Mogę obiecać, że nadrobię sprawy związane z blogiem, na które zwykle brakuje mi czasu. Ostatnio znowu nasypało mnóstwo śniegu, a już miałam głęboką nadzieję, że bardzo małymi kroczkami zbliżamy się do wiosny. Ufff, jednak pogoda płata nam figle i nadal będę zaciskać zęby przy ściąganiu kurtki. ;)











bluzka-  PattyDiy
spodenki- Lovethisway
kożuszek, kapelusz- sh
buty- n/n
biżuteria- katherine


30 komentarzy:

  1. kożuch jest świetny i spodenki również :*

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. mowilam ze na kazdym zdjeciu sliczniiiie wygladasz? :*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna Diana :*/N

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne spodenki, biżuteria i buty, bardzo podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko pięknie ze sobą współgra, śliczne spodenki i kamizelka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzie buty kupilas ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. super zestaw ;) najbardziej podoba mi się kożuszek i zegarek :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. geeenialny look :) świetnie wyglądasz :)) i chudzinka z cb :))

    zapraszam do wzajemnej obserwacji i polubienia mojego fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. normalnie wyglądasz rewelacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja fajna, ale to wiesz. Jestem pod mega wrażeniem Twoich zdjęć! Czym robisz zdjecia? W jakim programie przerabiasz że one są takie piękne? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz naprawdę genialnie, świetna stylówka! Dziękuje za odwiedziny. :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Naglowek masz cudowny, czym sie inspirowalas?


    Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  15. jedziesz gdzies na feriach czy domek?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne szorty, w ogóle, świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam zapytać o Twoją skórzaną spódniczkę mosquito, czy jest ona wygodna ładnie się układa i nadaje się na testy gimnazjalne? Bo Nigdzie w sklepach na terenie Krosna jej nie widziałam a Boję się zamawiać w ciemno:) Chciałabym ją bo już mam do niej stylizacje uplanowaną ;)Ratuj!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest wygodna i przepięknie się układa! Jak najbardziej polecam na testy, jest elegancka i na pewno się sprawdzi w Twojej stylizacji ;).

      Usuń
  18. jeejku piękne zdjęcia i ten promienny uśmiech :) kożuszek i buty są cudowne ! Co wchodzę do ciebie to jestem pozytywnie zaskoczona obserwuję kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie mieszaj biżuterii złotej ze srebrną ... tak mi zawsze radziła babcia, więc się tego kurczowo trzymam Tobie też radzę :)
    Super kożuszek ! pozdrawiam cieplutko ;*** :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjnie :)
    Wszystko doskonale ze sobą współgra:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie można kupić dzinsową kamizelke? Bardzo mi na tym zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy bloga i łaaadna z Ciebie dziewczyna. Ale akurat ta stylizacja nie przypadłą mi do gustu :).
    Powodzenia w dalszej styczności z modą ;)

    OdpowiedzUsuń