poniedziałek, 11 lutego 2013

72. Time to relax.

Lubię wiele rzeczy. Lubię dużą kawę, lubię wcześnie zasypiać i jednocześnie wcześnie wstawać, lubię otaczających mnie ludzi, dobrą książkę i nawet wyszywanie obrazów sprawia mi przyjemność. Jednak nawet to wszystko zebrane razem w całość, wydaję się być mikroskopijne przy odczuciu, że mam całe dwa tygodnie dla siebie. Beztroskie dwa tygodnie, w których nie trzeba ciągle myśleć by nie spóźnić się na autobus, rano bez stresu jeść śniadanie i oglądać ulubione seriale, trzymając w rękach paczkę paluszków, a nie książkę do historii. Zdaję sobie sprawę, że ten czas zleci szybciej niż mogłoby się wydawać, ale póki co nie możemy się tym zamartwiać. Obiecałam, że w ferie będę tutaj częściej i dlatego kolejne zdjęcia zaliczone! W tej stylizacji możecie zobaczyć mój nowy zakup w postaci ciepłej, jeansowej parki, która gra tutaj główną rolę. Zamawiając torbę natchnęłam się na czapkę z pomponem o identycznym kolorze. Dorzucę jeszcze, że pierwszy raz przy robieniu zdjęć było mi w miarę ciepło! :)






















parka- Bershka
T-shirt- PattyDiy
spodnie- Pull & Bear
buty- papilion.pl
torba- fleq.pl
czapka- szaleo.pl
biżuteria- katherine.pl




67 komentarzy:

  1. Całość wygląda fajnie mimo że torebka ma zbyt jak dla mnie odważny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko tak pięknie ze sobą współgra :) ! jestem bardzo fotogeniczna:) aaa ile dałaś za buty?

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś rewelacyjna! zestaw to mistrzostwo <3 no i Twoja uroda mnie powala :))

    OdpowiedzUsuń
  4. oj oj oj wow parka ♥ to nowa kolekcja? ile za nią dałaś? zestawilas naprawde oryginalnie i niepowtarzalnie te ciuszki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sklepowa cena parki to 329 ;)

      dziękuję :*

      Usuń
    2. czy jest ona ciepła w miarę? ;> mam okazję kupić ją za okazyjną cenę i chciałam wiedzieć czy warto ;>

      Usuń
    3. sklepowa?to znaczy,ze miałaś jakąś zniżkę? :)

      Usuń
  5. mniam <3
    juuz sie nie moge doczekac ferii z Toba <3<3<3
    - niestety te dwa tygodnie, bez nauki, zleca baaardzo szybko :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, śliczny dżinsowy look! rewelacyjnie wyglądasz:)

    Pozdrawiam, Rouge Lipstick

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna.. :) Będzie jakiś konkurs? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna torba, zazdroszczę !! pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna torba! :)
    Wyglądasz ślicznie :)
    obserwuję i pozdrawiam :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog :D
    obserwuję!
    http://viliann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny outfit.
    Mam pytanie, jak zakladalas fanpage to na Firma, organizacja, instytucja ? Co wybieralas z listy w kategorii?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz cudownie! Dawno nie widziałam tak świetnego zestawu :):*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz:) bardzo mi się podoba:) super fotki:) połączenie kolorów zachwyca:) Twoje stylizacje na MP bardzo mi się podobają, więc obserwuję i tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super wygladasz! zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. co genialnie wyglądasz to tyle! *.*
    jeden z najlepszych <3

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna stylizacja! a do tego jesteś naprawdę urodziwą osóbką :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz śliczny uśmiech, cudowna torba <3
    ps. Też lubię dużą kawę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale genialnie! Uwielbiam błękit więc jestem zakochana w tej torebce! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wo wow wow! Genialna parka! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz rewelacyjnie! :)) i zazdroszczę ferii ja miałam jako pierwsza i nawet już nie pamiętam że takie coś istnieje jak ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy inspirujesz się blogiem Rasberry and red ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale połączyłąś ze sobą kolory :) jestem zachwycona całoscią :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo mi się podoba;) piękne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  24. tregginsy sa genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna stylizacja!
    Wyglądasz świetnie:))
    Obserwuje i zapraszam do obserwacji:)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  26. można na poczcie w chrk robić przelewy? te co się na takich karteczkach uzupełnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak można :) ale lepiej chyba w banku, bo szybciej dochodzą pieniądze a koszt przelewu jest taki sam ;)

      Usuń
  27. Ale śliczny zestaw, a torebka i czapka powaliła mnie swoim kolorem ! ;0 SUPER.
    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    + obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  28. jejciu kochana wygladasz przepieknie!! ogladalam ostatnio ta kurteczke ale same wielkie rozmiary zostały:( pokusilam sie na inna :P ale ty w dzinsowej naprawde fajnie wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. PIĘKNA TY! Eeej ta stylizacja jest boska kochana i do tego miałam chęć na tą parkę oj miałam! ^^

    Dodam Cię do obserwowanych, buziak ;**

    OdpowiedzUsuń
  30. kurtka<3 całość genialna!! jak wszystkie Twoje outfity!<3
    :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja za to lubię chodzić późno spać i tym samym później wstawać. Zawsze podziwiałam ranne ptaszki, które potrafią być na nogach o 7, nawet wtedy, gdy mogą pospać do 9. :D
    Kochana, wyglądasz ślicznie, świetne kolorki i muszę przyznać, że naprawdę piękna z Ciebie dziewczyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. kochana dawno kupiłaś te spodnie w pull&bear?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dobrze pamietam to gdzies koncem grudnia! :))

      Usuń
    2. A to sa spodnie czy takie na gumce cos ala legginsy ? :>

      Usuń
  33. o mamuniu, jaka ty jesteś prześliczna! :* cudowna stylizacja, lubię takie sety :)

    OdpowiedzUsuń
  34. tez dodalam ;)

    zdjecia są świetne, wygladasz pieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepięknie! Lity idealnie pasują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się taki zestaw:) Rozwesela, wyróżnia się kolorem pośród zimowej szarości ludzi oraz przyciąga wzrok. Pozytywnie! Chciałabym tak dobrze wyglądać:) Obserwuje, bo widzę tu same perełkowe posty!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. farbowałaś włosy ombre ? :) bo świetnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz :) Kocham lity <3

    OdpowiedzUsuń
  39. możesz napisać jak wysoki obcas mają Twoje lity? to jest na 13 czy 15 cm?

    OdpowiedzUsuń
  40. zakochałam się w Twojej parce:)
    mam takie same spodnie !
    PS Jesteś prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super !:) Zapraszam do siebie u mnie GIVEAWAY!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jezu kocham te spodnie nie chesz moze sprzedać ich ? :) Wogole ile dałas za nie ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie oddam <3 mam je na sobie nałogowo, aż głupio! :(
      kosztowały 60 zł ;)

      Usuń
  43. szczerze? widze cie w grzywce na bok, dlugiej! ;D
    tak oo sobie pomyslalam ;)
    a wygladasz swietnie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeśli chodzi o zestaw jak dla mnie świetny, ale chodzi mi o twoje włosy. Śliczne <3
    Ombre? rozjaśniałaś? ile zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
  45. Oooo miłe zaskoczenia.
    No to pozdrowienia dla babci :)

    OdpowiedzUsuń