wtorek, 19 lutego 2013

75. Time for change.

Dziś mam dla Was stylizację w jasnych kolorach. Beże i delikatne brązy to dla mnie idealne połączenie. 
Postanowiłam również związać w końcu włosy w koka. Od dawna miałam taki zamiar, ale zawsze pozostawało na rozpuszczonych włosach. Na pewno będę to robić częściej, bo jest zdecydowanie wygodniej, praktyczniej i nie muszę uganiać się z grzebieniem ;)


♡ Przy okazji chciałam podziękować za ponad 100 000 wyświetleń na blogu. 












koszula, kożuch - n|n
sweter - cropp
sukienka - Włochy
buty - fleq.pl
biżuteria - allegro.pl, katherine.pl



i coś dla odmiany :


49 komentarzy:

  1. kołnierze, kołnierze, kołnierzyki...nuda

    OdpowiedzUsuń
  2. czy możesz napisać jak robisz tak pięknego i idealnego koka ?

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahah, gif <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze to już wiem, a jak wpinasz wszystkie włosy do środka ze zadne nie wystają? jak dokładniej go robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bede na laptopie to podesle link.

      Usuń
    2. http://www.youtube.com/watch?v=lGl5Rv00Fgs

      Usuń
  5. ślicznie ślicznie ślicznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda ze usunęłaś moje pytanie is swój komentarz : <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak, nie usuwała żadnego twojego pytania :) a ten jej komentarz to ja przez przypadek dodałam z jej konta, i usunęłam. także pozdrawiam kolege/koleżanke

      Usuń
  7. jakie pytanie i jaki komentarz? nic nie usuwalam.

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze chciałam widzieć Cię widzieć w normalnym kucyku i warkoczu :D co Ty na to ? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaaasne, kiedyś będzie :D

      Usuń
    2. a ja jeszcze w kłosie ! ;)

      Usuń
    3. mialam to pisac! :D

      Usuń
    4. do takich fryzur to ja potrzebuje natychmiastowy wzrost wlosow! :))

      Usuń
  9. Świetny gif!
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne masz te stylizacje ale ostatnio robi się trochę nudno... Od jakiegoś czasu w każdym zestawie jest kołnierzyk, ćwieki... Na początku bloga każda stylizacja była inna a teraz niby rózne ale prawie takie same...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, też chciałam to powiedzieć.
      ale są ładne ;)

      Usuń
  11. napisz mi opinię o tych butkach :) od paru dobrych dni mam na nie chrapkę ale chciałabym usłyszeć dokładnie czy są wygodne, solidne i jak się noszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie są wygodne i stabilne.. obcas jest przecież malutki i dość gruby :)

      Usuń
  12. hehe dobre ;dd

    OdpowiedzUsuń
  13. mogłabyś pokazać cos nowego ;) na przykład kolorową stylizacje , cos szalonego ;) a dzisiejsza jak zawsze piękna , pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  14. prześlicznie wyglądasz! Płaszczyk ♥
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie masz rajstop na tych zdjęciach? ;o

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuje :)
    mega spódniczka i piękne zdjęcia <3
    obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. sukienka jest cudowna :) a koczek bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz;) bardzo mi się tu podoba - dołączam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz w tym koku :) A do tego przeurocza stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog:) Zapraszam do siebie u mnie GIVEAWAY!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG !!!! jak Ty pięknie wyglądasz tak promiennie i olśniewająco :* jestem pod wrażeniem tej stylizacji :)))) pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog a Ty ślicznie wyglądasz we wszystkim :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful outfit! I really like your style. Follow you!


    https://www.facebook.com/AnnaANTJE

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje ulubione kolory <3
    Pięknie Ci w koku :*

    OdpowiedzUsuń
  25. musze stwierdzić , że jesteś najładniejszą dziewczyną jaką kiedykolwiek widziałam :D taka naturalnie pięknaa:) super :* wróżę Ci karierę w modellingu czy w czymś tam innym !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamo dziekuje i tysiac buziaczkow dla Ciebie :*

      Usuń
  26. Dianka, jeden z najpiękniejszych zestawów :***!

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładnie wygladasz :):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny kożuch. Jesteś bardzo fotogeniczna. Pięknie wychodzisz na zdjęciach
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. patrze i nie mogę się na ciebie napatrzeć.Zestaw piękny no i ty taka piękną.

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie wygladasz;) sliczny sweterek:)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw :)
    Bardzo fajny blog - zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. w tym kolorze włosów twoja twarz wygląda trochę blado i przytłaczająco. Lecz nie zmienia to faktu, że jesteś dziewczyną o bardzo ładnych, regularnych rysach twarzy :) Ja osobiście widzialabym cie w ciut jaśniejszym kolorku. Twoja buzia stała by się wtedy bardziej promienna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. chciałabym zobaczyć cię tysiące razy w takich połączeniach ! wyglądasz jak królowa Chin ! ;) może to ten kok? jest piękny a ty jeszcze piękniejsza ! ;)

    ps. ubieraj rękawiczki ! :(

    OdpowiedzUsuń