niedziela, 10 marca 2013

78. Galaxy skirt ♡

Cześć robaczki! :*
Przez ten okropny deszcz musiałyśmy znaleźć jakieś schronienie.. skromne, bo skromne, ale przynajmniej mogłam odrzucić na chwilkę parasol i płaszczyk. Czekam na jakiś przypływ słońca i czekam też na święta, czyli same przyjemności. W dzisiejszych zdjęciach nowy nabytek- asymetryczna spódnica galaxy! Zakochałam się i od razu zamówiłam ♡

Skleiłam też dla Was mój pierwszy filmik z ostatnich dni.
tutaj możecie go zobaczyć:
 
 


















spódnica- romwe.com 
top, koturny- allegro.pl
kurtka- n/n
torebka- sh
biżuteria- katherine.pl

75 komentarzy:

  1. Mamo, zakochałem się chyba ; o

    OdpowiedzUsuń
  2. troche sie zblaźnilas tym filmikiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. " obstawiam ze masz bogatych rodziców i jesteś rozpieszczona? "

    więc skąd masz niby kase na te wszystkie rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. latwo wyzywac ludzi od rozpieszczonych? to jej sprawa czy ma bogatych rodzicow, czy ma kase czy nie :) BLOGA MA NA TEMAT MODY. WIEC LEPIEJ BY CHYBA BYLO WYRAZAC OPINIE NA TEMAT JEJ STYLU:) TO SIE ROBI CHORE.

      Usuń
  4. DIANA nie słuchaj filmik prześwietny naprawdę!
    Aż sama się jak głupia uśmiecham do ekranu haha i ta nuta boska <3
    Oby takich więcej i nie zniechęcaj się komentarzami tak ja ten wyżej ! :*
    Śliczna spódnica . Już mam chrapkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej nie wiem jak to opisać ale zdjęcia i FILMIK boskie !

    OdpowiedzUsuń
  6. A właśnie że filmik świetny ;D uśmiechnięta, nic nie wymuszone... Mnie się podoba :)
    a spódnica... odpadam ;D boska! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu ludzie dajcie dziewczynie spokój, filmik świetny, od razu poczułam wiosnę i potrzebę słońca, spódnica meeega. Haha kosmos;) cala stylozacja świetnie ze soba gra i pasuje, liczę na wiecej takich filmikow;) świetny masz uśmiech i chodz jestem kobieta to Ci nog zazdroscze, bo sa bardzo ładne;) Prosze o wiecej uśmiechu i wiosennych stylizacji buziaki;**

    OdpowiedzUsuń
  8. jejj, cuudownie! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. galaxy było modne w zeszłym roku,modnisiu

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy to ważne skąd ma kase ? Obrabowała bank i wygrała w lotka.. -,-
    Ważne, że się fajnie ubiera :)
    Bravo Dianka ! Nareszcie coś innego, świeżego ! :*

    : )

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję Wam wszystkim! jesteście moim powerem! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Filmik prze fantastyczny ,blog jeszcze lepszy,naprawdę podziwiam pomysłowość;)) ;**rzadko pisze,ale to co czasem widze to już doprowadza mnie do szewskiej pasji z ta zawiścią ludzką.
    Przecież to takie proste jest się wypowiadać anonimowo,dogryźć,że ktoś się błaźni filmikiem,a sam nie potrafiłby się zdobyć na taka odwagę,albo nawet nie byłby na tyle kreatywny! Najlepiej to mieszać każdego z błotem jeżeli w jakis sposób realizuje swoje zainteresowania i mu sie to udaje,bo większość niezbyt serdecznych anonimów piszecie wy ludzie,którzy siedzicie na leniwych tyłkach w domu i nie potraficie nic zrobić ze swoim życiem,może lepiej weźcie ogarnijcie najpierw swoje życie zanim zaczniecie drwić z innych.
    ;*** ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten komentarz mowi sam za siebie i dziekuje za poswiecenie czasu na jego napisanie! <3

      Usuń
  13. świetny blog,filmik extra,aż czuć wiosne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, mimo że u mnie pogoda paskudna to wiosnę poczułam wręcz namacalnie! :)
      pisałam już, że sprawiasz wrażenie bardzo sympatycznej i ten filmik tylko utwierdził mnie w przekonaniu, że właśnie taka jesteś, super ;) ♥

      Usuń
    2. +czekam na nowy kolejny filmik! :)))

      Usuń
  14. jesteś poprostu zajebistaaaaa : D !

    OdpowiedzUsuń
  15. Racja! jesteś cudowną naturalną dziewczyna :) negatywne komentarze to tylko i wyłącznie oznaka zazdrości! Śledzę twój blog regularnie i jestem zachwycona twoim stylem :* oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gdzie robiłaś te zdjęcia.? :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Sztuczny ten filmik, słaby

    OdpowiedzUsuń
  18. ile masz wzrostu ?:*

    OdpowiedzUsuń
  19. i ty te kaszki/owianki jesz na obiad?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na śniadanie! gdzie ja bym sobie takimi owsiankami pojadła w południe :P

      Usuń
  20. świetny filmik, oby więcej takich bardzo mi się podoba Twój uśmiech jesteś przecudowna stylizacje wyjątkowe, oryginalne i wiosenne. spódnica mega:) czekam na kolejne nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. torebeczka, kurteczka! świetna!!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. aż miło mi się zrobiło czytając Twój komentarz :) pięknie wyglądasz, pozazdrościć tak zadbanych włosów! prześliczna ramoneska jak i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Filmik- trochę kopia Karoliny, ale to tylko moje skromne zdanie. Pazdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowna stylizacja, bardzo w moim stylu:) a Ty jesteś wgl śliczną dziewczyną:)
    obserwujemy?:)))

    pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta spódniczka ma w sobie tyle magii, że nie mogę się na nią napatrzeć. To samo miałam z Twoim uśmiechem i koleżanki na filmiku. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz świetnie w tej spódnicy :-) Sama także jakiś czas temu polowałam na nią!

    OdpowiedzUsuń
  28. mam pytanko :) czy te koturny są dość wygodne ? i da sie w nich tak przechodzic z poł dnia ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygodne są, ale szczerze mówiąc wyzuwają się i nawet wkładki nie pomagają.

      Usuń
  29. Sama zrobiłas paznokcie czy u kosemetyczki byłas ? :> Jak sama to jak to zrobiłas napisz jakie lakiery i wogole sposob wykonania pozdawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest zwykły, błękitny lakier i zwykły brokatowy :D

      Usuń
  30. ile cm ma koturna ???:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Promieniejesz sympatycznością :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ale piękna pogoda! a Ty śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jaka wysokosć tych koturnnn:)))))?

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaki masz telefon ? Musisz mieć Iphone'a żeby mieć instagram? :) pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykły, dotykowy.. nie trzeba mieć :)

      Usuń
  35. Masz fajnej jakości zdjęcia, mozesz krótko powiedzieć na jakich parametrach je robisz? ;))) Czy masz jakieś specjalne triki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic a nic nie ustawiam :) tylko klikam ;d

      Usuń
  36. Jestem zachwycona ta spódnicą :) Piękna !
    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  38. Zakochałam się w Twoim blogu *.*
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ładna ta spódnica i kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. kiedy kolejny post??

    OdpowiedzUsuń
  41. Podaj wysokość tych butów pls :D

    OdpowiedzUsuń
  42. O rany rany rany, prześwietna spódnica! Uwielbiam!
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna spódnica:)
    Trafiłam tu po raz pierwszy ale nie ostatni:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Heeeeeeej kiedy nowy post ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hejka : *

      kurcze nie wiem, czekam na lepszą pogodę, ale widzę, że marnie z tym :(

      Usuń
  45. Spódnica jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  46. no podobno przynajmniej do 15 kwietnia tak ma być.. :(

    OdpowiedzUsuń
  47. ślicznie zestawiłaś tą spódniczkę, uwielbiam ramoneski. Stylizacja piękna <3
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  48. Hey dear, I really like this post! Your blog is awesome <333
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Kiedy nowe posty? straaaaaaaaaaaaszny zastój :(

    OdpowiedzUsuń
  50. kiedy nowy post? co tam pogoda! rób posta, bo nic się tu nie dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nice style! i like your jacket with studs!
    visit my blog too, new post up!
    follow each other?let me know
    find me here
    BLOGSPOT: Elen And The City
    TUMBLR: Elen And The City
    FACEBOOK: Elen Ellis

    OdpowiedzUsuń
  52. heloooooooł !!! jak się ma bloga, to wypadałoby dodawać nowe posty częściej niż raz na miesiąc ;/

    OdpowiedzUsuń
  53. łoł, masz ciekawy styl i podoba mi się ten strój, spódnica jest genialna ! Obserwuję i jestem ciekawa nowych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń