środa, 24 kwietnia 2013

80. Something new.

Idzie wiosna i burgund odchodzi w zapomnienie, a pojawiają się pastele. Dla mnie ten kolor jest tak bardzo uniwersalny, że w każdą porę roku będzie idealnie się nadawał do dziennych stylizacji. 
Zdjęcia robione były spontanicznie, a że akurat miałam godzinkę czasu do przyjazdu autobusu i aparat przy sobie to wykorzystałam sytuację i zrobiłam coś pożytecznego.
Na szczęście zdążyłyśmy przed niespodziewanym deszczem ; ).


Nowy, kwietniowy filmik:



















marynarka, bluzka - Bershka
spodnie - Pull&Bear
torba - House
buty - czasnabuty.pl

27 komentarzy:

  1. czy to niedaleko szkoły muzycznej?

    OdpowiedzUsuń
  2. grubas ;*
    Jaka waga ?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne lordsy i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzimy się niedługo, piękności moje ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. szukam wszędzie takich tregginsów ale niestey Pull&Bear jest w Rzeszowie więc... nie widziałaś gdzieś w Krośnie podobnych? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie widziałam. Ale wiem, że w Rzeszowie nadal można je zakupić :)

      Usuń
    2. Wiem, wiem w Rzeszowie w galeriach pełno ich, ale niestety się tam nie wybieram a są mi potrzebne na teraz ;)

      Usuń
  6. gdzie chodzisz do liceum?

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna stylizacja, aczkolwiek ta torebka futrzasta zupełnie tutaj nie pasuje :)) wydaje mi się, że takie połączenie jest zbyt "ciężkie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do szkoły była idealna, a mówiłam że zdjęć nie planowałam ;)

      Usuń
  8. znam te okolice,chodzisz do tej szkoły gdzie robiłaś zdjęcia?
    nigdy Cię nie spotkałam :)
    Świetny masz blog,oby tak dalej i powodzenia,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, robiłam tam tylko zdjęcia :)!

      dziękuję Ci bardzo :*

      Usuń
  9. Hej. Świetne stylizacje, myślałaś nad sprzedawaniem jakiś ubrań lub torebek, butów, dodatków, a może całych stylizacji ?
    Masz ich zapewne dużo a ubrania są firmowe, fajna by była taka akcja, chętnie bym coś kupiła od cb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! :)) Tak myślałam, na pewno coś takiego zrobię o ile znajdę trochę czasu, a raczej jak zbiorę się w sobie, by zrobić porządki w szafie : )

      Usuń
    2. No to czekam z niecierpliwością :) Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Ta torebka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam marmurki:)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesz śniadanie w domu przed szkołą? Co najczęściej? ;)

    OdpowiedzUsuń