sobota, 4 maja 2013

83. Dots.

Supermodne są pasy, paski, paseczki, które zyskały wielu fanów i w różnej postaci zawitały na półki sklepowe.. więc myślę, że równie ciekawą alternatywą mogą być kropki, kropeczki. Ten detal prezentuję Wam dzisiaj na spodniach, zakupionych przez internet. Kolorystyka jest stonowana. Mam na sobie kolejny raz trampki, tym razem czarne conversy, które również uwielbiam! 
Wybrałyśmy się z kuzynką na majówkowy spacer i na szczęście zdążyłyśmy pstryknąć parę zdjęć na szybko, bo zaraz potem zaczął padać deszcz. No właśnie, pogoda zaczyna płatać nam figle. 












bluzka - PattyDiy / ramoneska - Asos / spodnie - allegro / buty - ebuty.pl / plecak - szafa / biżuteria - katherine



21 komentarzy:

  1. przyciągają strasznie wzrok te spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaś wprowadzić jakąś inną rzecz z żywszym kolorem, no inną kurtke lub marynarkę :D

      Usuń
  2. Diana zobacz http://www.biglittlefashion.blogspot.com/ ;D i masz świetny blog! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja :)
    Pozdrawiam krośniankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy nowy filmik ? Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spoko spodnie, ale ja wyglądałabym jak bomba atomowa bo by mnie strasznie pogrubiły ;p
    ale ty mozesz sobie na to pozwolic chudzielcu, ładniutko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha chudzielcu.. ale w sumie myślałam, że będzie o wiele gorzej!
      dziękuję ślicznie :*

      Usuń
  6. jarają po oczach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. a na zdjęciach moja Gwiazdeczka :*!

    OdpowiedzUsuń
  8. o wiele ładniej ci w prostych włosach ale tutaj też wyglądasz okey :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahhh slodkie te loczki, tak fajnie I slodziudko w nich wygladasz;) swoetne spodnie I trampki, chodz moja uwage najwiecej przyciagly loczki<3 wlasnie w tych wlosach widac ile masz lat, dodaja Ci uroku I mlodosci;) coraz czesciej bede zagladac,.Bo Twoje stylizacje bardzo Sie mi podobaja;) obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a kiedy to o jedzeniu?? :D Czekam na przepisy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śniadania już mam wszystki przygotowane, ale gorzej z obiadami bo ciągle jem to samo i od paru dni nie mam ochoty na nic innego :P ale postaram się to szybko zlepić do kupy :)

      cieszę się, że czekacie : *

      Usuń
  11. śliczna kuzynka! (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie mala;*

    OdpowiedzUsuń
  13. mały quiz :]
    1. Na kim się wzorujesz?
    2. Szpilki czy płaskie?
    3. Atmosphere czy HandM?
    4. Niebieski czy czerwony?
    5. Styl sportowy czy elegancja ?
    6. Oglądasz Top Model? jak tam to podaj faworytkę.
    7. Darmowa profesjonalna sesja zdjęciowa czy para nowych vansów?( podobne cenowo )
    8. Avon czy Oriflame ?
    9. Vansy czy Converse?
    10. Świetne stylizacje ! Uwielbiam Cię :) Pozdrawiam gorąco i życzę jak najwięcej sukcesów w branży modoweeeeej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Kupuje i zakładam co mi się spodoba :)
      2. Na co dzień zdecydowanie płaskie, a jakieś wyjścia, imprezy- szpilki.
      3. Oba <3
      4. Niebieski.
      5. Elegancja.
      6. Oglądam. Oczywiście Zuza, jak większość :)
      7. Para vansów.
      8. Avon.
      9. Vansy.

      dziękuję ;*

      Usuń
  14. już dość długo tu zaglądam :) jestem pod wrażeniem od pierwszego posta! bo Ty jesteś taką osóbką, że można na Ciebie patrzeć, patrzeć i się człowiek nie napatrzy ;) bardzo lubię Twój styl i powodzenia! :D prowadź Tego bloga tak jak teraz, będzie fajnie :*

    OdpowiedzUsuń