niedziela, 5 maja 2013

84. Mix colours.

Ostatnio miałam okazję spotkać się na Krośnieńskim rynku ze wspaniałą ekipą, która niedawno wpadła na pomysł założenia bloga: www.biglittlefashion.blogspot.com. Wypatrują oni modnie i ciekawie ubranych ludzi, którzy swoją stylizacją mogą zainspirować innych. Następnie po otrzymaniu ich zgody, robią zdjęcia i publikują je na swojej stronie, opisując przy tym cały look. Moim zdaniem jest to super sprawa, ponieważ można udowodnić, że jest na prawdę wielu Polaków, którzy potrafią się świetnie ubrać.













sukienka - Reserved / żakiet - n/n / torba - fleq.pl / buty - allegro.pl / zegarek - edibazzar.pl / naszyjnik,bransoletka - katherine.pl




Mnie również spotkał ten zaszczyt i moja stylizacja, którą prezentuję Wam wyżej, znalazła się na wcześniej wspomnianym bogu, z czego się ogromnie cieszę. ; )

10 komentarzy:

  1. Ooo widzę że zaczynają się pojawiać sukieneczki :):) A właśnie.. nie widziałaś może czegoś fajnego na wesele? :) Przeszukłam wszystko ale nic mi nie pasuje, może coś moglabyś polecić? Pięknie ci w kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj są bardzo fajne sukienki: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=23539554. może znajdziesz coś dla siebie! :)

      Usuń
  2. Piękne kolory, sukienka idealnie pasuje do żakietu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. DROBINKA KOCHANA :*

    OdpowiedzUsuń
  4. obłędny look! *_* zaczynam obserwować, nie ma innej opcji! mogę liczyć na to samo? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje caly czas ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestes taka piekna, tylko patrzec

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolor ma ten żakiet ;)

    OdpowiedzUsuń