wtorek, 7 maja 2013

85. Good colors.

Hej kochani!
Dzisiejsza stylizacja totalnie elegancka i utrzymana w dwóch uniwersalnych kolorach, mowa tutaj rzecz jasna o czerni i bieli. Mimo, że do mojej matury jest jeszcze trochę czasu( zleci jak jeden dzień), ale postanowiłam dodać na bloga stylizację typowo maturalną, typowo na jakieś ważniejsze wydarzenia. Marynarka z tego co pamiętam pojawiła się już raz na blogu, spódnicę będziecie mogli zobaczyć jeszcze nie jeden raz, a bluzeczka w koronkę, piękny, perłowy kołnierzyk i buty, które stały się absolutnym hitem na wszystkich blogach- to ostatnie rzeczy, które udało mi się zakupić. 
Z góry przepraszam za zmrużone oczy, ale nawet rano tak mocno świeciło słońce, że moje oczy nie dawały sobie rady! Uroki wiosny, którą uwielbiam mimo wszystko! : )

Powodzenia wszystkim maturzystom!

















marynarka, bluzka, buty - n/n, galeria / spódnica - mosquito / kołnierzyk - Mohito / torebka - sh

47 komentarzy:

  1. Przepraszam ale nie bardzo wiem co to znaczy n/n możesz to wytłumaczyć ? :)
    śliczna stylówka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no name, czyli ze zwykłego sklepu, bezmarkowe :)

      Usuń
    2. To znaczy "no name" czyli dana rzecz jest jakiejś nieznanej marki. ;)

      Usuń
    3. hehe dzieki ;)
      tępota ze mnie..
      Piękne buty, jak i cała reszta :)

      Usuń
  2. Hej. Na czym kręcisz włosy? czy może to twoje naturalne? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty kupowałaś gdzieś w krośnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja myślałam że w chińczyku "Smoku" hehe ;)

      Usuń
    2. haha nie, nie w galerii :D

      Usuń
    3. Full Market, Galeria Smok, Targowica, Sklepy firmowe - co z tego jak wszystko Made in China.
      Ty kupiłaś je w Fulu a w Smoku będą takie same ale tańsze z taką samą metką.
      Taka właśnie politykaaa.

      Usuń
  4. zupełnie się to wszystko nie klei do siebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie to się wszystko klei. :)

      Usuń
    2. Mózg sobie sklej ... Piękna jak zawsze ! <3

      Usuń
  5. masz trochę grube nogi do swojej figury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, nawet nie trochę :d

      Usuń
    2. Anonimie spójrz lepiej na swoje nogi. Zazdrościsz? Chyba tak. Ona ma przepiękne nogi.
      Jak myślisz o odchudzaniu to tego nie rób, bo teraz wyglądasz idealnie! :)

      Usuń
    3. pokaż swoje... Najlepsza!!! :*

      Usuń
    4. Te nogi nie są wcale grube ;). Popatrz na stylizacje, gdzie Diana ma obcisłe spodnie. Tam nie wyglądają na grube. Tutaj wyglądają inaczej, ale uda i łydki są proporcjonalne. Mimo wszystko lepiej wyglądałyby (nogi) w wyższych szpilkach <3, ale i tak jest dobrze a nawet bardzo dobrze. Diana ma zgrabne nogi i je pokazuje. I dobrze. Ale zdarzają się panny, które mają nogi nienadające się do takiego eksponowania, a niestety raczą nas widokiem swych nóg :(. Nad tym powinno się ubolewać. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. no poprostu przezajebiście : o ! jesteś przepiękna , i świetnie sie ubierasz :) ! trzymam kciuki za Ciebie żebyś się wybiła w świecie mody :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochani jesteście, dziękuję bardzo :*

      Usuń
  7. jaki lakier masz na paznokciach?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ty na górze chyba grubych nóg nie widziałeś/aś , lol .
    Diana nie przejmuj się wyglądasz idealnie bez dwóch zdań! CIUMEK :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Super zestaw ;>
    ~Paula.

    OdpowiedzUsuń
  10. kupujesz w Smoku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie byłam tam jeszcze nigdy, może kiedyś podejdę po szkole zobaczyć ;)

      Usuń
  11. Jak bede pisac maturę to wynysl dla mnie jakąs stylizacje;) świetnie;) buziaczki;**

    OdpowiedzUsuń
  12. SUPER;)

    DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ;)

    follow?

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Droga Diano, zaciekawiłaś mnie swoją osobą. Mam kilka pytań i żywię nadzieję, że na nie odpowiesz ;).
    Słowem wstępu: jesteś śliczna i zgrabna i głównie Twojego wyglądu będą dotyczyły pytania.
    1. Czy Twoje brwi są naturalnie czy regulowane? Jeśli regulowane, to gdzie je regulowałaś? Mają piękny kształt ;).
    2. Jak dbasz o cerę, bo jest niemal idealna? Nie widzę żadnych zaskórniaków i pryszczy.
    3. Jak kręcisz włosy? Pisałaś, że lokówką, ale jak to robisz? I czy tylko lokówką? Suszysz włosy? Jeśli tak, to czy masz jakiś sposób, żeby grzywka wyglądała tak, jak w tej stylizacji?
    4. Czy masz swój ulubiony sh w Krośnie?
    5. Ile masz wzrostu?
    6. Wiem, że kobiet nie pyta się o wiek, ale chciałabym wiedzieć, z którego rocznika jesteś.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Sama sobie reguluje, praktycznie co 2 dni.
      2. Mleczko do demakijażu, tonik i różne kremy nawilżające.
      3. Lokówką, czasem na 'magic leverag', lub na zwykłych wałkach z piasku. A włosy suszę, niestety nie mogę się tego oduczyć :< Ja w sumie nie mam typowej grzywki i susze zwyczajnie ;)
      4. Nie mam ulubionych.
      5. 162cm (chyba)
      6.'96 :)

      ja również :*

      Usuń
  14. Świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jedna z najlepszych stylizacji jakie ostatnio widziałam! dziewczyno wyglądasz rewelacyjnie! olśniewająco!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. kołnierzyk i marynarka psują jednak trochę całość :))
    reszta super :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Malujesz dodatkowo brwi kredką czy bez kredki masz takie ładne? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie maluję i są tak ciemne, za ciemne... :<

      Usuń
    2. chciałaś chyba napisać " za piękne " :)
      idealne.

      Usuń
  18. świetny blog piękne stylizacje w ogóle ty jesteś śliczna:* nie znam Cie osobiście ale podziwiam i często odwiedzam Twoją stronę z niecierpliwością czekając na kolejne wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej,ile kosztowała ta marynarka? gdzie mozna takie dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 99zł, ona jest ze zwykłej galerii i była tylko 1 sztuka więc nie mam pojęcia :(

      Usuń
  20. jestem z krosna i dopiero niedawno odkrylam Twojego bloga:)) do jakiej szkoly chodzisz?:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Znasz jakieś fajne stronki z tanimi ciuszkami ? lub z fajnymi spodenkami ?
    JAK tak no to możesz napisać prosze
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szafa.pl, allegro.pl tam najczęściej można znaleźć coś fajnego :)

      Usuń
  22. Jak dla mnie, to o kołnierzyk za dużo, ale i tak wyglądasz pięknie i Cię uwielbiam, wiesz o tym ; **
    A te buty są przegenialne!

    OdpowiedzUsuń