czwartek, 9 maja 2013

86. Daily cosmetics.

Dzisiaj post pt. 'Daily cosmetics'- czyli kosmetyki, które używam na co dzień i które mogę Wam śmiało polecić. Jak będziecie mogli zauważyć poniżej, numerem jeden są dla mnie produkty firmy Maybelline. Stały się one moimi ulubionymi kosmetykami i stosuję je codziennie.
Myślę, że takie posty są dość ciekawą sprawą, ponieważ czasem mogą pomóc innym osobom w znalezieniu czegoś dla siebie. Jest to taka mała odskocznia od ciągłych stylizacji. 
Tak więc... zaczynajmy!




1. Podkład Bourjois Healthy Mix- jak dla mnie jest to najlepszy podkład jaki dotychczas miałam. Mój kolor to 54 Beige. Jest to podkład nawilżający, który bardzo dobrze kryje, jednocześnie nie zostawiając efektu maski. Jednym słowem- genialny i z pewnością długo będzie mi służył.

2. Podkład Maybelline Affinitone- jest tańszy od Bourjois, możecie być pewni, że jest bardzo wydajny i starczy Wam na długo. Podkład nie zostawia smug na twarzy. Ma troszkę mniejsze krycie od poprzednika, ale i tak jest super. 

3. Maybelline, Dream Matte Mouse- podkład o konsystencji musu, jest niezwykle miły w użyciu, efekt jest naturalny, świeży, rozświetlony. 

4. Puder Maybelline Affinitone- matowi dobrze, ale z pewnością nie na cały dzień. Jest wydajny, nie podrażnia.




1. Paletka Sleek Au Naturel- idealna paletka do dziennego makijażu. Znajdziecie tam piękne, matowe kolory pomieszane z perłowymi. Takie odcienie lubię najbardziej. Wcześniej nie powiedziałabym, że będę malować oczy cieniami, a tu proszę! :)



1. Eyeliner Elf, Maybelline Brown&Black- podstawą mojego makijażu jest przede wszystkim eyeliner. Bardzo lubię żelowe. Te pokazane wyżej mają mocną konsystencję i długo utrzymują się na powiekach.




 1. Róż Sleek Peach- tym różem nie można zrobić sobie krzywdy. Nie jest to typowo mocny, różowy kolor, a piękny  brzoskwiniowy odcień. Dzięki słabej pigmentacji możemy stopniowo sprawdzać jak róż prezentuje się na policzkach. Kosmetyk jest w przystępnej cenie więc szczerze polecam.

2. Róż Pease- bardzo mocno napigmentowany. Jest o połowę tańszy od swojego poprzednika, ale równie dobry.

3. Baza pod cienie Elf- zakupiłam razem z paletką Sleek. W końcu na czymś te cienie muszą się trzymać! :)

4. Rozświetlacz High Lights Technic- kolor rozświetlacza jest delikatnym różem połączonym z kolorem łososiowym. Idealnie rozświetla i daje efekt pięknej, odżywionej skóry.



1. Pędzle Hakuro- czym byłoby nakładanie cieni, podkładu, różu bez użycia pędzli?
Posiadam pięć firmy Hakuro, z których jestem bardzo zadowolona.

5 podstawowych pędzli do makijażu:
-Podkład: nr.H50
-Puder: nr.H100
-Brwi/Eyeliner/Usta: nr.H85
-Cienie: nr.H78
-Róż/Bronzer/Rozświetlacz: nr.H13



 1. Wśród ulubionych błyszczyków i szminek znajdują się:

-3 błyszczyki firmy Maybelline, które są bardzo trwałe i dają mocny, wyrazisty kolor.
-Szminki Barry M- nr.62,53- żywe, piękne kolory.
-Lekko pomarańczowa szminka z Vipery, nr.36.
-Pomadka Celia Nude, błyszczyk Pease nr.503 i carmex- dla moich ust, na co dzień są idealne.



1. Tusze do rzęs(oczywiście firmy Maybelline)- bez podkręconych rzęs nie wychodzę nawet z domu, a tusze które widzicie powyżej stały się moimi ulubieńcami.

2. Eyelinery Golden Rose- tanie, ale świetne, kolorowe eyelinery, które długo utrzymują się na oczach. Mają wygodny pędzelek, co znacząco ułatwia ich aplikację.






13 komentarzy:

  1. Możesz mi podac jaka jest cena tego podkładu Bourjois Healthy Mix. ? bez problemu dostane go w drogerii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam go tutaj: http://mintishop.pl/ za 40zł, a w Rossmannie widziałam za 60 ;)

      Usuń
  2. Mogłabyś od razu pisać ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy wklepać w wyszukiwarce, jak coś kogoś będzie interesować.

      Usuń
    2. Tak, ale ceny w internecie, mogą różnić się od tych w drogeriach.

      Usuń
  3. Mam pomadkę Celia Nude - uwielbiam. Baza pod cienie z elf jak dla mnie totalny szmelc, wyrzuciłam od razu, ale wiadomo, że każdy może inaczej reagować na ten sam kosmetyk. Fajny blog - śledzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, muszę wypróbować ten 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie kupiłaś pomadkę z VIPERY ??

    OdpowiedzUsuń
  6. możesz podać przepis na to danie co robiłaś z karoliną dziś ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd Ty masz kase na te wszystkie ciuchy i kosmetyki ;> :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadnij skąd ledwo pełnoletnia dziewczyna może mieć kase na te wszystkie szmatki, kosmetyki i aparat ^^ powiem Ci tak- na pewno nie z samodzielnej pracy :D

      Usuń