piątek, 7 czerwca 2013

88. Come back and stay.

Witajcie kochani! Wracam po kolejnej przerwie i kolejny raz stwierdzam, że bez bloga się nie obejdzie. 'Coś' bardzo mocno trzyma mnie tutaj i daje powera, by dalej bawić się w blogowanie. Nie zaprzeczę, że to 'coś' jest bardzo miłe. Nie znudziło mi się to jeszcze, mimo tego, że w lipcu minie już rok odkąd założyłam bloga. 
Maj wyobrażałam sobie- piękny, słoneczny i BEZdeszczowy. Niestety było zupełnie odwrotnie i prawie nie rozstawałam się z parasolem. Przy takiej pogodzie ciężko cokolwiek planować, bo nie wiadomo co nagle zaskoczy Cię z nieba. Dzisiejsze zdjęcia też były robione przed lekcjami, spontanicznie i szybko przede wszystkim! Ci którzy mnie oglądają już chyba zdążyli zauważyć, że jestem maniaczką koszul! Uwielbiam je, są praktycznie, eleganckie i wygodne. Torba 'Amber' to mój najnowszy zakup. W swojej szafie mam taką samą w kolorze błękitnym- tak, tak maniaczką torebek też jestem, hihi! : )


Przy okazji chciałam Wam wszystkim podziękować za ponad 1000 "Lubię To" na moim FANPAGE 
Jesteście niesamowici! : *














spodnie - Stradivarius
koszula, buty - n/n
parka - Bershka
torba - deezee.pl
biżuteria - katherine.pl

23 komentarze:

  1. jejku jesteś taka śliczna jak ja ci zazdroszczę tej urody i tego, że masz taaaaaaaaaaak wsp[aniałego bloga, naprawde chciałabym cie kiedys zobaczyc na żywo <333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są meeega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaką masz ładną figure teraz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorzej?

      Usuń
    2. Co ty gadasz! Wyglądasz świetnie i sexownie :)

      Usuń
    3. zgadzam sie z koleżanką wyżej w 100%!!!

      Usuń
  4. Ślicznie jak zawsze, mam tylko nadzieję, że posty będą częściej :< I czekam na kolejny filmik! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie kupiłaś koszulę? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. ile ważysz teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I utrzymuj tą wagę bo teraz wyglądasz fajnie :D

      Usuń
  7. kiedy post o jedzeniu ? :* może być nawet bez kolacji, jestem ciekawa co jesz i masz taką świetną figurę. Dziś oglądałam Twojego bloga od początku, zmieniłaś się bardzo, ale oczywiście na +. Mam nadzieję,że pogoda się poprawi i takie świetne zdjęcia pojawią się częściej ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w niedziele znajdę trochę czasu i dodam :) A co do jedzenia to jem różnie, to będzie takie przykładowe jedzenie- proste i zdrowe.
      dziękuję Ci bardzo, też mam taką nadzieję : *

      Usuń
  8. Ty chodzisz w tych butach po szkole?

    OdpowiedzUsuń
  9. buty świetne ;)
    Jednak mam uwagi co do kurtki która mi tutaj nie pasujeeee do tej kolorystyki i ten typ naszyjnika pasuje do koszuli o jednolitym kolorze a nie w jakieś wzorki ;)
    Ale ogólnie nawet się to klei :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty w takich wysokich butach chodzisz do szkoły? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty w takich szpilach po szkole chodzisz? Wygodnie ci tak?

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie ze Wkoncu wrocilas;) nie rob takich przerw Bo stesknilam sie Za Twoimi postami;) jak zawsze przeslicznie;*

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki masz rozmiar tej parki?:)

    OdpowiedzUsuń