wtorek, 11 czerwca 2013

89. Neony!

Jak nietrudno zauważyć w prasie, na blogach modowych, portalach internetowych górę biorą mocne, wyraziste kolory- neony! Są to odważne i trudne do noszenia barwy. Prawda jest, że im prościej tym lepiej. Oczywiście, że bezpieczniej jest założyć na siebie czerń i biel, ale moda jest po to by się nią bawić. Musimy jednak pamiętać, by zachować umiar i podejść do tematu z dystansem. Jeśli dobrze pamiętam to pierwsza stylizacja na blogu, w której wykorzystałam barwy fluorescencyjne. Początkowo nie mogłam się w żaden sposób przekonać do tych mocnych kolorów, ale z czasem coraz bardziej zaczynają mi się podobać. Niedawno, buszując po internecie natchnęłam się na piękne conversy, które grają główną rolę w dzisiejszym poście. Uznałam, że modnym dodatkiem i akcentem kolorystycznym może być biżuteria w postaci naszyjnika czy bransoletki. :)





















koszula - n/n
spodnie - Stradivarius
buty - Converse, ebuty.pl 
plecak - n/n
okulary - deezee.pl 
biżuteria - katherine.pl

26 komentarzy:

  1. Piękne neonowe Conversy ;)
    Całość ogólnie fajnie wyszła ;p Czadowe okulary! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny krajobraz.. gdzie były robione zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zwyklej drodze asfaltowej kolo lasu :)

      Usuń
  3. gdzie kupiłaś plecak? i koszule? w jakim sklepie?
    PS śliczna stylizacja, ale mi się wydaje że neon był dawniej modny, niż ty tu na stylizacji jesteś ubrana. ;)
    ale i tak śliczna stylizacja <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszule w Fullu gdzies na gorze, w Glamours bodajze ;p a plecak znalazlam u mamy w szafie :P

      dziekuje ;*

      Usuń
  4. dostajesz jakieś zniżki do markowych sklepów? ty taka wyryktowana wszędzie chodzisz?
    + piękna stylizacja. :* ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostaje znizek od markowych sklepow :)

      Usuń
  5. Naprawdę masz tylko 16 lat? :) Nigdy bym nie powiedziała, spokojnie dałabym Ci 20 :)
    Bardzo podoba mi się Twój styl, fajnie wszystko łączysz.

    PS. Masz prześliczną buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zafarbuj włosy na rudy, świetnie by Ci pasował :*!

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjnie wyglądasz :)

    Interesujący blog i dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie i za ile kupiłaś koszulę ? :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dakota - trochę umiaru jak dla mnie wygląda spokojnie na 16/17 lat.

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś byłaś miłą, prostą dziewczyną, teraz jesteś inna, z tych "fajniejszych" a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczna z ciebie dziewczyna ;)
    Super zdjecia.

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy filmik? :>

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja ;)
    Zapraszam do mnie www.julia-nessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jakiego podkładu i fluidu używasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://breatheliffe.blogspot.com/2013/05/86-daily-cosmetics.html ZAPRASZAM TUTAJ :*

      Usuń
  16. ej Diana, kiedy filmik skleisz jakiś? czekamy < 3!

    OdpowiedzUsuń
  17. jaki masz rozmiar tych conversow? nie balas sie zamawiac przez internet? dobrze pasują?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 36 :) nie bałam się, dobrze leżą :)

      Usuń
  18. Świetnie dobrałaś dodatki :) Podoba mi się ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń