sobota, 6 lipca 2013

91. I like boyfriend.

Witam Was wszystkich!
Lipiec rozpoczęłam jak najbardziej pozytywnie. Dzisiaj już jestem na miejscu w przepięknej Italii. Mimo tej strasznej męczarni jaką była podróż- wiem, że było warto. Długie, ciepłe wieczory, masa uliczek z uśmiechniętymi turystami i miasteczko tętniące życiem to właśnie to na co czekałam cały rok. Mam nadzieję, że przemyśle tutaj sobie kilka spraw i zbiorę w sobie energię na drugą część wakacji, która zapowiada się równie ciekawie.

Zdjęcia były robione rano, po godzinie siódmej, kiedy to wszyscy jeszcze mocno spali, ale gdy dojechałyśmy na miejsce spanie opuściło nas całkowicie, więc postanowiłam od razu zabrać się do pracy. Stylizacja niby elegancka, ale spodnie typu boyfriend, które są ostatnim hitem sezonu, nadają wyglądowi trochę luzu. Czarną marynarkę zakupiłam podczas ostatnich zakupów w Zarze. Niby taka przydatna rzecz i powinna ona znaleźć się w szafie każdej kobiety, a jednak długo zwlekałam z jej zakupem. Od razu powiem, że nie żałuję i uwielbiam ją za fason. Mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu.

PS.  Chcielibyście w kolejnych postach zobaczyć słoneczną Italię? :)






















marynarka - Zara
spodnie - H&M
koszula, buty - n/n
torebka - fleq.pl
biżuteria - katherine.pl


16 komentarzy:

  1. chcemy zobaczyć słoneczną Italię! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to w Italii nie jest gorąco, że ty w długich spodniach i marynarce? ;p całość śliczna, a spodnie bardzo mi się podobają <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z samego rana dało się wytrzymać, później to już nie ma szans :D

      Usuń
  3. Najpiękniejsza stylizacja jaką widziałam z boyfriendami <3<3 Są cudowne i ty tez piękna :) Zastanawiałaś się czy nie zacząć nagrywać na youtube ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście mogła byś nawet codziennie dodawać uwielbim oglądać twoje zdjęcia i może jakieś z kuzynkami :) Jaka u was pogoda ? mam nadzieje że udana

    OdpowiedzUsuń
  5. Więcej postów, więcej Italia, więcej Ciebie i Twojej ślicznej mordki! :)
    Urzekło mnie ostatnie zdjęcie! :O
    Jesteś prześwietna! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle, co tu dużo mówić, najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście idealnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd Ty bierzesz kase na takie ciuchy? :O
    jesteś fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Skąd masz te spodnie https://www.facebook.com/photo.php?fbid=538601859533397&set=a.456582131068704.105014.100001507627372&type=1&theater ? Prosze nawet jak są z włoch to podaj nazwę z metki :) przepiękne są i mam nadzieje że nie długo jakiś nowym post lub filmik z włoch był by najjj

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie Dianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta stylizacja to istna tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie jak zawsze i buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń