piątek, 30 sierpnia 2013

97. Fun time.

Przepiękny czas, najlepsze towarzystwo i cudowny klimat Krakowa. 
Tak właśnie upłynęły mi ostatnie dni wakacji. Czego chcieć więcej?
Przez weekend muszę się zregenerować i przygotować psychicznie do tego, że już w poniedziałek zaczynamy naukę. Ten rok będzie ciężki, ale jakoś wytrwamy. 
Jak dla mnie to jesień zbliża się dużymi krokami, dlatego też dzisiejszy post to stylizacja w typowo jesiennych kolorach(moich ulubionych)! Do szarości przekonałam się ostatnio, burgund uwielbiam już od dłuższego czasu, a czerń jest ponadczasowa i zawsze na topie. Czarne kaloszki z kokardką to mój nowy nabytek, nigdy wcześniej nie myślałam, że będę miała coś takiego w swojej szafie- a jednak!
Trzymajcie się cieplutko. ;))


















bluzka, komin, pierścionki - H&M
marynarka - Zara
spodnie -  Cubus
kaloszki - deezee




31 komentarzy:

  1. jak się nazywa twój piesek ? swietny post kiedy filmik ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Whisky! :D
      z filmikami dałam sobie spokój póki co :)

      Usuń
    2. dlaczego? miło się je ogląda ;) zrób coś nowego :D na pewno masz jakiś materiał ;) hmm? <3
      +post o jedzeniu.. czekamy, czekamy, czekamy!!:D

      Usuń
  2. o matko jakie jesienne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spodnie! Jaki to rozmiar? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja upolowałam takie na zielonym rynku za 54 zł :D Marmurki zawsze na topie!

      Usuń
    2. czyli wychodzi na to, że przepłaciłam :(
      marmurki są najlepsze!

      Usuń
  5. nowe spodnie i pierścionki! <3
    pięknie!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. nienawidzę cię bo uświadomiłaś mi ze właśnie to koniec wakacji ;/
    też mam meliski na deszczowo są w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mnie to nadal nie dociera ;o!
      stwierdziłam, że meliski na jesień będą najlepsze : )

      Usuń
  7. jesteś piękna ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. zapewne masz doskonałą cerę a się taaak dużo malujesz ! Grrr. ale oczy podkreślasz bardzo fajnie :)
    co to za platynowy lakier ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do doskonałej cery jest mi jak stąd do nieba, naprawdę! ;p
      lakier firmy claire's- mój nowy ulubiony : )

      Usuń
  9. Pomyśl o tym żeby następnym razem robić zdjęcia "całości" stylizacji, bo tak lepiej ocenić czy wszystko współgra :)) Świetny komin! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jedno zdjęcie całości, więc chyba wszystko widać :)

      Usuń
  10. bardzo lubię twoje stylizacje.proste,wygodne i efektowne!a tak w ogóle to przypominasz mi Emme Watson(:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, nie lubię zbytnio wydziwiać :)! ;*
      a to z Emme Watson słyszę już nie pierwszy raz hehe :D

      Usuń
  11. masz obre znowu? :D widać jakies blond pasemeczki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pozostałości z tamtego roku, już chcę się ich pozbyć :(

      Usuń
  12. Jaka ty jesteś śliczna ;*
    Wyglądasz jak aniołek kiedy się uśmiechach ;)
    i masz bardzo bobry styl ;)
    muszę zobaczyć resztę twojego bloga ;)
    już nie mogę się doczekać ;)

    pozdrawiam ;*

    http://mojezycieipasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. http://besty.pl/2590009

    OdpowiedzUsuń
  14. całość wyszła idealnie! Piekny kolor swetra, świetny komin, idealnie dopełnia się ze spodniami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kaloszki piękne! A i wyjazdu do Krakowa też zazdroszczę, z kim byłaś? :)

    OdpowiedzUsuń