wtorek, 13 sierpnia 2013

96. Take photos.

Cześć kochani! 
Dzisiaj przychodzę do Was z troszkę innym postem. Ostatnio miałam okazje spotkać się z Anią i zrobić kilka zdjęć. Komary gryzły niesamowicie, ale i tak było super! Już kiedyś miałam okazje być z nią na sesji zdjęciowej i muszę przyznać, że Ania z dnia na dzień, z sesji na sesję staję się coraz lepsza! 
Dziewczyna ma milion pomysłów na minutę i gorąco polecam zajrzeć na jej fanpage TUTAJ.
W najbliższym czasie planujemy kolejne zdjęcia, więc z pewnością podobny post się tutaj pojawi : )


zapraszam także na mojego fanpage.
































30 komentarzy:

  1. czarna bluzka to nie przypadkiem z bershki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest! jakość tej koszuli jest masakryczna. Właśnie wczoraj mi się rozpruła :<

      Usuń
    2. o co ty? czyli jednym słowem szajs, nie opłaca się kupować. Materiał jej jest strasznie cieniutki w sumie

      Usuń
    3. cieniutki jest- to fakt ! :D
      Może uda mi się ją jeszcze jakoś naprawić ;)

      Usuń
  2. a posta o jedzeniu jak nie bylo tak nie ma.. :) genialna sesja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam już dość dużo materiału, jeszcze jak miałam fazę na gotowanie.. ale ostatnio albo nie mam czasu robić sobie do jedzenia coś fajnego i zadowalam się bułką z jogurtem, albo jem coś w biegu, albo nie jem wcale.. i to tak ze mną właśnie jest ostatnio! Ale od jutra biorę aparat, (bo chwilę nie miałam do niego dostępu i wszystkie zdjęcia wrzucałam z telefonu) i kucharzę! ;))

      Usuń
    2. bułka z jogurtem lub nic? nie zbyt zdrowo :<

      Usuń
    3. czasem mi się zdarzy! Ogólnie jem zdrowo teraz, tylko czasem lubię sobie zjeść coś słodkiego :D

      Usuń
  3. Na tym drugim zdjęciu masz zielone oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja :) Pozdrawiam !
    http://sweet-cherry-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapewne nie powiem nic nowego, ale zdjęcia są świetne :)
    Dobry fotograf i dobry aparat, no i nic więcej nie jest potrzebne bo można zdziałać cuda :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja też czekam na posta o jedzeniu i czekam na nowy filmik, bo miał być jeszcze z Włoch :) i kolejne posty wrzucaj częściej ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne koszulki ;) Zdjęcia też ładne :)

    Odwiedzaj naszego bloga http://lejdisfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd miałaś kasę na iphone5?

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey darling)
    nice blog)loves it)
    would you like to follow each other?)

    xoxo Christy

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne zdjecia ;)
    Powtórze to co inni nade mną : cudowne!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie pracujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na rynku pracowałam, ale to tylko przez 2 dni :)

      Usuń
  12. mam pytani nie na temat trochę (troche bardzo ) co sądzisz o spodniach w kwiaty ?

    OdpowiedzUsuń
  13. ok kończę już wchodzić na tego bloga codziennie. naiwna ja... jak wejdę raz na 2 miesiące może będzie jakaś jedna nowa notka... ;/ aha i nie pisz w każdym poście nowym że nabrałaś sił do prowadzenia bloga, że będziesz tutaj regularnie i bla bla bla. po prostu nie kłam już ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra przestańcie już. nie mam ochoty prowadzic bloga bo nie mam teraz figury do niego..... juz macie odpowiedz

      Usuń
    2. Dianka , masz przecież figurę do prowadzenie bloga, jesteś bardzo zgrabna i wgl. zajebiście fotogeniczna , pozdrawiam :***

      Usuń
    3. Chyba główną koncepcją MODOWEGO bloga, jest pokazywanie stylizacji, ale widać, że w Twoim wypadku chodziło tylko i wyłącznie o chwalenie się swoją figurą, którą miałaś tam kiedyś. Dziewczyno zastanów się po co w ogóle go prowadzisz, bo widać pomyliłaś prowadzenie bloga z castingiem dla słabych modelek. Gdybyś serio interesowała się modą to nie przeszkadzałoby Ci jaką masz figurę, to chyba nie Twój świat jednak. Pozdrawiam ;)

      Usuń
    4. a czy figura nie jest ważna? Ostatnio dostawałam większość komentarzy dotyczącej figury, a nie stylizacji... Zresztą założyłam sobie bloga i będę go prowadzić kiedy będę miała na to czas i chęci. casting dla słabych modelek- też dobre ;). pozdrawiam :*

      Usuń
  14. cały sierpień 1 post, lipiec 5, czerwiec 3, maj 6... zaniedbujesz strasznie bloga

    OdpowiedzUsuń
  15. skad bluzka ala jeans ? :) Świetne zdjęcia ! :*

    OdpowiedzUsuń