sobota, 28 września 2013

100. Happy Day!

Witajcie kochani!
Dzisiaj w końcu mój blog doczekał się setnego posta! Ogromnie się cieszę, aż nie wiem kiedy to zleciało ;)

Dzisiaj rodzinnie- świętujemy urodziny najważniejszej osoby w moim życiu, czyli mojej babci. ♡ 
 A jutro na zdjęcia i zaczynamy od typowo jesiennych stylizacji! Do zobaczenia ;).

















koszula - Pull&Bear
sukienka, zegarek - n/n, galeria
kożuszek, torebka - sh
kapelusz - Top Secret
buty - papilion.pl
pierścionki - H&M

21 komentarzy:

  1. wchodzę a tu nowy post! pozytywne zaskoczenie :))
    ślicznie wyglądasz w tych kolorkach i przepiękne jesienne tło do zdjęć !

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula do niczego w tej stylizacji nie pasujeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie pasuje :)) :*

      Usuń
  3. gdzie dokładniej w galerii taki zegarek kupiłaś ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Full Markecie, na dole, w sklepie z zegarkami :)

      Usuń
    2. a ile dałaś za to cudeńko ?:D

      Usuń
  4. Piękne! Szczególnie zdjęcia na tej jesiennej, "wyschniętej" łące! :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię to ostatnie zdj takie radosne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Pozdrawiam cieplutko! :* http://oliviaa-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. chodzisz tak ubrana do szkoły?
    no chodzi mi o to czy 'wymyślasz' codziennie rano jakąś nową stylizację do szkoły? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym połączeniu( sukienka,koszula,kożuszek) akurat jeszcze nie byłam, ale wszystkie ubrania, które tutaj pokazuje są moje, więc normalnie je noszę na co dzień :)

      Usuń
  8. hej! :*
    załóóż sobie aska, plz :D :* pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzę sensu póki co ;p

      również pozdrawiam : *

      Usuń
    2. nie jest mi chyba potrzebny, a znając życie to połowa będzie takich pytań, na które nie chcę odpowiadać :)

      Usuń
  9. ta stylizacja 'ma to coś' w sobie :D
    najpiękniej :D :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna spódnica, bardzo mi się takie podobają ! :)

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE :)

    PS. Zaraz Cię zaobserwuję na insta hihi:*

    OdpowiedzUsuń