poniedziałek, 30 września 2013

101. Oversize sweater.





Uwielbiam jesień, jest to moja ulubiona pora roku i cieszę się na samą myśl o ciepłych, oversizowych swetrach, które będę mogła już swobodnie nosić! Właśnie mam zamiar wybrać się na większe zakupy i kupić kilka cieplejszych swetrów oraz typowo zimowe okrycia. 
Uprzedzam, że będę Was teraz zasypywać nowościami! 
Trzymajcie się ciepło i zbierajcie siły do kolejnego weekendu! Enjoy ♡















pics by Klaudia :*

sweter - sh, h&m
torebka - sh
koszula - h&m
buty, zegarek - n/n, galeria
szalik - reserved
biżuteria - katherine.pl



19 komentarzy:

  1. co to za lakier masz na pazurkach?
    ładny masz outfit

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. claire's, a różowy eveline.
      dzięki :)

      Usuń
  2. tres jolie, tu est tres sexy ma belle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolory na pazurkach! :)) http://oliviaa-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. w lecie piszesz że to twoja ulubiona pora, w jesieni to jesień jest ulubiona.
    jak chorągiewka na wietrze.
    niemniej jednak ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zmieniłam zdanie po wakacjach we Włoszech, bo tam się nie dało normalnie funkcjonować, takie miałam lato. A jesień lubiłam od zawsze, a parki, kurteczki jesienne, botki i swetry uwielbiam nosić. Stąd też wyższa notka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super sweterek, aż mi cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny sweter :) Bardzo ładny jesienny outfit ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :*
    www.gabusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :))

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś chyba najśliczniejszą dziewczyną jaką widziałam! :)
    gratuluje świetnego bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kieeedy nowy filmik? :)
    i post o jedzeniu, bo już nie wiem od kiedy, od zimy obiecujesz zeszłej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. filmiki właśnie będę teraz nagrywać za jakiś miesiąc powinien być zlepiony :D a jedzenie nie mam pojęcia tak szczerze :c

      Usuń
  11. uwielbiam Cię kochana :) we wszystkim Ci ślicznie, to takie niesprawiedliwe!

    OdpowiedzUsuń
  12. W jakim sh kupiłaś ten sweter?

    OdpowiedzUsuń
  13. jak kręcisz włosy przed wyjściem do szkoły? :)

    OdpowiedzUsuń