sobota, 7 września 2013

98. Mint maxi-dress.

Tak jak w ostatnim czasie przekonałam się do kaloszek, które możecie zobaczyć w poprzednim poście, tak teraz zakochałam się w pastelowej maxi- spódnicy. 
Lekka, letnia, zwiewna- można z nią zestawić naprawdę dużo ubrań. 
Ja postawiłam na czarny T-shirt, sandałki zakupione we Włoszech i złoto-srebrną biżuterię.

Tydzień szkoły mamy już za sobą, życzę miłego weekendu! ;))







 















T-shirt, pierścionki, case - H&M
spódnica, naszyjnik - Tally Weijl
sandałki - Włochy
torba - fleq.pl
bransoletki - katherine

18 komentarzy:

  1. śliczny zestaw ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dianka ile teraz ważysz? Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, bo się nie ważę, ale dużo na pewno :P

      Usuń
    2. boze diana wygladasz pieknie i uspokoj sie, bo jestes sliczna kobietą glupku, jak przyjade i w koncu uda nam sie zobaczyc, to dostaniesz po mordzie ;c <3 Paulina W.

      Usuń
    3. kocham i czekam na Ciebie skarbie :*

      Usuń
  3. No nareszcie nowy poscik :) ładniutko wyglądasz Diano!
    szkoda że teraz takie zestawy bedziemy ubierac rzadko bo nadchodzi jesien... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze, że Cię znalazłem dzięki koleżance na facebooku :) Jesteś piękna i masz obłędną spódnicę <3
    Pozdrawiam cieplutko z mojego bloga modowego http://mateuszpater.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie kupiłaś ten sweterek z serduszkiem co masz na zdjęciu na instagramie? jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. dobry zestaw ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie wyglądasz! Przepiękna spódnica :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stlizacja jest świetna, zdjęcia także mnie użekły + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam pytanie: te obudowy pasują do każdego iPhona? nie ważne czy to iPhon3, 4 czy 5? wszystkie będą pasować? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee, na każdej obudowie jest podane na jaki model i'phonea będzie pasować :D

      Usuń
  10. śliczna stylizacja! :) spódnica jest piękna, idealne połączenie :***
    +taka moja mała sugestia.. nie myślałaś, żeby założyć ask'a? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze czasem miałam ochotę, ale zaraz szybko mi przechodziło :D!

      Usuń
  11. gdzie kupiłaś tą obudowę ? :)

    OdpowiedzUsuń